دیدین؟

البته هدف از مکتوب عمل کردن هام و کلا هدف از وبلاگ نویسیم اینه که خودم بتونم خودم ور از بیرون ببینم

بیش از پیش البته

پس با این حساب باید بگم : "دیدم؟!!!"

اِنی وی

برنامه چهل روزه ام نشد که بشه

نمیدونم بیشتر تقصیر تقدیر بود که کار پیش اومد و کلاس های علمی رانندگی و ...

یا خودم که حاصر نشدم از تفریحم بزنم برای پیش بردن برنامه

ولی خوب اخه نمیشه که انقدر کار...

شایدم میشه

شاید اصلا فرق من و افراد موفق همینه

شایدم نه

کلا که فکر کردن اینجوری به درد نمیخوره ، ولش کن

خلاصه که انجام نشد

دیشب رفتم رویداد "همفکر"

بسیار زیبا بسیار دوستانه بسیار مفید بسیار انگیزه بخش و بسیار از این بسیار ها

با یه دوستی اشنا شدم

با یه تفکرات جدیدی اشنا شدم و کلا لذت بردم

سعیمو میکنم بازم برم

شماها هم بیایید اگر دوست داشتید

خوش گذشت ، خداروشکر

امروزم رفتیم بیرون با خانمم و کلاس رانندگی هم رفتم

اونم خوش گذشت خداروشکر

خسته ام هااااااااا ولی بازم میچسبه

براتون روزهای پر از خوشگذرونی ارزو میکنم