البته منظور از امروز یکشنبه است نه شنبه

الان چند دقیقه است وارد یکشنبه شدیم

امروز سرکار نمیرم که یه مقدار به کارام برسم و جمع و جور کنم

میخوام یه مقدار ویدیو های سئو که گرفتم رو ببینم

ببینم اصلا به درد میخوره یا نه اونم با این کیفیتی که من دانلود کردم

بعد یه سری هم مطلب برای اموزش بوت استرپ 4 هست که میخوام بخونم

بعد میخوام روی عکسی که خانمم خواسته بود کار کنم

یه متن هم هست که از دیروز شروع کردم به نوشتنش برای گذاشتن توی وبلاگ

اون رو هم تکمیل کنم

میخواستم اول تو دفترم بنویسم ولی به دلایل متعدد ترجیح دادم توی وبلاگ باشه

پس کارا شد ویدیو های سئو ، بوت استرپ 4 ، عکس خانمم

اهان

مطالعه در مورد EFT ، ساخت پروژه و شاید حتی پروژه های جدید انگولار (چون صبح خونم و سرعت نت بهتره بازم و میتونم پروژه بسازم) ، نماز اول وقت

یه بحث حساب کتاب های مالی هم هست که میذارم برای یه روز دیگه ایشالا

اگه همه اش رو برسم انجام بدم خیلی خوب میشه

یه سرال جدیدم دوستم بهم داده به اسم Chicago PD

لعنتی ادمو روانی میکنه باید خودمو کنترل کنم توی دیدنش

قطعا همه کارهایی که گفتم رو انجام میدم

شایدم یه کم بیشتر حتی

به امید خدا