در حال حاضر باید یه مقدار روی اون سایته که درست کردم کار کنم و مطلب بیشتر قرار بدم و میخوام بخش فایل های صوتی و ویدیویی هم راه بندازم توی تازه که داخل هفته این کارو میکنم

از اون طرف دارم کارای سئو و سرچ کنسول گوگلش رو انجام میدم که احتمالا امروز تکمیلش کنم

وبلاکم هم میخوام امروز دیگه حداقل یه پست رو که معمول قضیه هست بذارم

کارای سایت georayan هم که انجام دادم

چ cms مسخره ای دارن پوست ادم کنده میشه یه تغییر میخواد بده

دیگه چیکار دارم؟...

اهان اموزش های سئو و مقالاتش هم تکمیل نکردم هنوز

انگولار هم که کلا پوستم داره کنده میشه

یه سری ویدیو مقدماتی گرفتم و دیدم و تمرین کردم

یه سری دیگه هم باید دالندوش رو تموم کنم و تمرین کنم بعد برم سراغ ویدیو کامل خودم که بتونم یادش بگیرم درست

لعنتی سخته ها

راستش شک دارم خیلی هم به درد بخور باشه اخه تو ایران هیچکس رو ندیدم این کاره باشه و وقتی هم متخصصش رو نداریم خوب احتمالش کمه که کسی هم پروژه اش رو بر پایه این جلو ببره

از اون طرف چون خیلی قدرتمنده و توی امریکا ظاهرا محبوب هست در حال حاضر ، پس احتمالش رو زیاد میدم چند سال دیگه تو ایران هم همین وضعیت رو پیدا کنه مثل پایتون و خیلی زبان های دیگه که د وسه سال بعد توی ایران محبوبیتشون زیاد شد

پس به هر حال من میرم یاد میگیرم کامل

غیر از اینا کار دیگه ای نمیبینم که داشته باشم

پس همینا رو سعی میکنم امروز تموم کنم

صبح حدود ساعت 11 و نیم بود پاشدم

پس قاعدتا شب تا دیر وقت بیدارم و به کارام میرسم

خداروشکر

ایشالا سعی میکنم کارار رو به خوبی پیش ببرم