نکته : این مطلب یکی از دلایل نگارشش اینه که فردا مثلا بازش میکنم و میبینم چ کارهایی باید انجام بدم و کلا چ کارهایی برای انجام دارم تا سردر گم نباشم پس قاعدتا عادیه که خیلی مطلب دلچسبی برای دیگران نباشه

سایتی که کاراش رو دارم انجام میدم بحث سئوش هنوز کار داره که باید به شرح زیر انجام بشه:

افزونه All in one SEO Pack رو کاراشو کامل کنم

سر این قضیه ایندکس نکردنای گوگل وبمستر بیشتر پیگیری کنم

ببینم میشه ارشیو هارو 5 ستونه کرد یا نه و اینکه خوبه که  5 ستونه کنم یا نه

در اینده هم اضافه کردن بخش پادکست و ویدیو و فروشگاه محصولات (البته فعلا محصولات سایت های دیگه به فروش بره فقط)

از اون طرف باید راه اندازی انجمن و شبکه اجتماعی با وردپرس رو هم تمرین کنم که خوب خیلی عجله ای نیست و فعلا وقت هست

آموزش های سئو رو به اتمامه و با سرعت بالایی پیش میرم

آنگولار 2 من رو کشت و من هم اون رو کشتم انقدر لفت میدم

فعلا وبلاگ بوت استرپ 4 رو هیچ پستی نمیذارم چون سرم خیلی شلوغه

پیگیری پول قبلیم از استاد میرزایی هم مونده ، مثل ادم نمیده که پول منو باید ده بار بزنگم

سعی کنم امروز این کارای سایت رو جلو ببرم و سئو رو تموم کنم عالی میشه

بعدش 5شنبه که بیرونم

و طبق قرار قبلیم چندوقتی میشه برنامه ریزی برای چندروز اینده نمیکنم که ناامید نشم سر انجام ندادنش

به جاش کلا سعی میکنم همیشه پیشرفت کنم با توجه به شرایط

الان صرفا اینو میدونم که توی روزهای اینده قصد دارم بعد از اتمام سئو بشینم یه کم پای انگولار اگر کارهای وردپرس و اموزشش یهو پیش نیافته

وگرنه خیلی حال میکنم اگر یه روز کامل از صبح زود شروع کنم به کار با انگولار دو تاااااااا خود شب

انصافا شبیه یه گردش میمونه برام

شاید جمعه تونستم

راستی قراره توی اون سایتی که زدیم محتوا هم بنویسم

با توجه به مطالعاتم و برای بالا بردن سئو

که میمونه برای بعد ازحل مشکلات وبمستری گوگل

بخوام مطلب بذارم لینکش رو اینجا هم میدم

پی نوشت: همین الان که با شماها میحرفیدم یه توکه پا رفتم  مورد سوم سایت رو چک کردم

5 ستونه میشه ولی خوب نمیشه همین چهار تایی خوبه

بعدا نوشت: اوه اوه داشت یادم میرفت کارای ایمیل مارکتینگ سایت هم مونده که باید بعدا انجامش بدم ولی بلاخره باید یادم باشه