هندزفری رو  دوست ندارم

یعنی کلا ترجیحم به اینه که اهنگ زیاد گوش ندم

هم چون که خیلی از اهنگها فازشون منفیه و نمیخوام بیخودی انرژی منفی بگیرم در حالی که حالم خوبههم اینکه کلا اهنگ گوشدادم اکثر مواقع تو بحثای دینی باهاش موافقت نشده

ولی خوب...

بیرون توی مترو و اتوبوس و ... از ترس هندزفری میذارم

از ترس اینکه نمیدونم بغلیم میخواد چ اهنگی رو با صدای وحشتناک بالا گوش بده

وقتی اهنگش صدای خانم باشه یا دامبولی باشه نمیدونم  باید بهش بگم که لطفا کمش کنید یا نه

بحث امر به معرفه

از اون طرف توی خونه هم اوضاع خیلی بهتر نیست

اگه قصه های مختلف رو از زبون مامان من (و تا اونجا که من میدونم خیلی مامانای دیگه) بشنوید توش همه ادما مقصرا به جز اونا

یعنی مامان من هیچ اشتباهی نکرده عوضش بقیه مردم دنیا

انقدر اشتباه کردنا

کاش یه باراشتباه هر نفر رو میگفت

هزاااااااااار بار تکرار پشت تکرار پشت تکرار

منم اگه این اشغالایی که صدا و سیما تولید میکنه رو میدیدم روحیه ام بهتر از این نبود

تو خونه از شر انرژی منفی حرفای مامان فرار میکنم به انرژی منفی اهنگ

یه مدت باید مداحی رو امتحان کنم

قبلا امتحان کردم حسی که بهش داشتم تقریبا مثل حسم نصبت به اهنگای متال بود

متالم چندبار قدیما که کمتر حساس بودم رو مسائل دینی گوش دادم حالم سرم درد گرفت

مداحی سر درد نمیده ولی خوب حسش توی طولانی مدت برام جالب نبود

شایم عادت نداشتم

باید امتحانش کنم