قبل از هرچیز بگم که من یه ذره با این مقوله زمان مشکل دارم

یعنی به نظرم ما زیادی روش حساسیم و زیادی جدیش گرفتیم

نمونه اش وقتایی که میخوایم یه کاری رو شروع کنیم و میگیم از شنبه یا از فردا یا ایشالا در سال جدید

چ فرقی داره اخه؟ اصلا کی گفته ساعت بندیا اینجوری باشن؟ نمیخوام بگم اشتباه هست یا اینجور حرفا ، اصن من در جایگاهی نیستم بخوام همچین چیزی بگم

صرفا فک میکنم که نگاه اکثر ما بهش اشتباه هست

بعضا سوالاتی رد مورد اخرت و بهتش و جهنم و ... هم میبینم برای بعضیا گیش میاد که به خاطر اینه که فک میکنم بدون زمان دنیا وجود نداره

و مثلا میگن یعنی چی هیچ وقت تموم نمیشه؟یعنی چی خدا همیشه بوده؟ خوب این افراد احتمالا نتونستن خلاقیت کافی رو به خرج بدن تا درک کنن که زندگی بدون زمان هم ممکنه

حالا مفصل در موردش مینویسم

خودارزیابی چیز خوبیه و هر بهونه براش پیدا شد ادم انجامش بده خوبه( البته با رعایت فاصله از افراط )

حالا منم میخوام یه خودارزیابی بکنم ببینم توی امسال تا الان کار چجوریا پیش رفتم

امسال تا اواسط مرداد ماه که درگیر دانشگاه بودم

اولین سری اموزش ویدیویی خودم رو ساختم و فهمیدم که ایده ای که برای ساخت اموزش داشتم خیلی خوب بوده و نکته مهم تری که فهمیدم اینه که هرچقدرم که یه ایده خوب باشه وقتی اجراش بد باشه فایده نداره

حالا نه که قبلا نمیدونستم ولی وقتی خود ادم در عمل بهش میرسه یه حس دیگه داره و یه جور دیگه برای ادم درس عبرت میشه

پروژه خانمم رو هم بنده انجام دادم که ساختزیرنویس برای یه فیلم اموزشی سئو بود  و پدرم در اومد ولی فهمیدم که ادم کارها رو در ابتدا اسون بگیره و خیلی کمال گرایی به خرج نده بهتره

بعدا میشه یه مقدار که گذشت برگرده و نواقص رو برطرف کنه

خلاصه درسمون تموم شد و یه مقدار هم پروژه از استادم مونده بود که انجامش دادم و از این حرفا

بعد بحث سربازی پیش اومد که حسابی اعصاب خودمو به هم ریختم و کلی پیگیری کردم و داستان داشتم

درس داخلش هم این بود که ادم نباید حرص چیزی رو بخوره که کاری در رابطه باهاش از دستش بر نمیاد

البته این با پیگیری نکردن متفاوته ، پیگیری بکن ولی حرص نخور

یه درس دیگه هم این بود که روی حرف دیگران واقعا نباید حساب کرد و دنبال منطق اینکه چرا ملت حرف مفت میزنن هم نباش

هرچند خود منم شده رف مفت زدم ولی توی جاهایی بوده که تاثیری توی روند زندگی طرف نداشته

نه اینکه حرف مفت توی زمینه ای بزنم که زندگی طرفو تحت تاثیر بذاره ولی خوببه هر حال حرف مفت ، حرف مفته دیگه

اینا جا موند ، توی ماه رمضان سعی کردم رویایی شفاف ببینم ولی خوب نتونستم و هنوزم دارم به تلاشم ادامه میدم و استخرم میرفتم که ولش کردم چون کارام زیاده

در ضمن اول سالم رو هم با دعوا با یه بنده خدایی که آتئیست بود شروع کردم و البته استاد مذهبیش

سر اینکه اون بنده خدا به من فحش میداد وسط بحث و استادی هم که مدیر گروه تلگرام بود عکس العمل درست نشون نمیداد و نهایتا هم کلی اعصاب من رو دو نفری به همر ریختن

وقتی این قضیه رو میذارم کنار بخشش فریبا و نحوه اتفاق افتادنش میفهمم که من ادمی نیستم که همینجوری کسی رو ببخشم باید یا انتقام بگیرم یا یه جوری شرایط رو فراهم کنم که معذرت خواهی درست و حسابی بکنه یا بدبختیش رو ببینم یا اینکه سعی کنم قضیه رو محول کنم به اینده

یعنی بیخیال بشم اگر اون دنیایی بود حساب کتاب کنیم اگه نبودم که دیگه اصن زندگی ارزش این حرفا رو نداره

از این بحثا بگذریم روابطم با خانمم هم توی این مدت خوب بوده هرچند یه سری بخشهاش رو من ناراضیم ولی خوب درکل خوبه

ساخت سری ویدیویی جدیدم رو در راستا هدفم شروع کردم

پروژه های خوبی گرفتم و روشون کار میکنم

سئو و انگولار تمرین میکنم و وارد استارت اگ دانشگاه هم شدم

کلا کارا همه چیز شکر خدا خوب پیش میره

به امید خدا تا اسفند ماه که اعزام هستم سعی میکنم قشنگ ویدیویی اموزشیم رو ساخته باشم و گذاشته باشم برای فروش

به امید خدا