آقا من دیوونه این شخصیت شدم

خیلی خوبه انصافا

طنزاش فوق العاده اس

(توی این طنز در مورد تجربه اش توی روسیه میگه ، یکی ترور به سبک روس ها و یکی هم تیم بسکتابل توی روسیه که بچه اش شرکت کرده بوده)

فک کنم پنجاه درصد قسمت های خنده دار استندآپ کمدی خندوانه یا مستقیما از روی کارای این بنده خدا کپی شده بود یا لااقل ایده گرفته بودن ازش

برای کسایی که نمیشناسنش هم بگم یه ایرانی مقیم امریکاس و به گفته خودش (توی استندآپ کمدی هاش) در زمان بچگیش اومدن امریکا

یکی از طنزهای باحالش اونی بود که توش در مورد روبوسی توی کشورهای مختلف خاورمیانه صحبت میکرد ، این استندآپ کمدی رو توی دوحه قطر داشت اجرا میکرد

میگفت " توی لبنان دوتا بوس میکنن توی مصر سه تا ولی توی عربستان سعودی انقد بوس میکنن بوس میکنن گردنت همینجوری کج میمونه

ولی ایران از همه عجیب تره

ایرانی ها قبل از انقلاب دوتا بوس میکردن بعدش سه تا بوس

یعنی مثلا اگه بری ایران بعد بوس اول بوس دوم بوس سوم رو که بکنی طرف میگه باورم نمیشه تو از این رژیم پشتیبانی میکنی"

(تصویر شروع انواع کلیپ بوس کردن مازیار جبرانی روش کلیک کنید تا به صفحه یوتیوبش برید)

یه استند اپ کمدی هم درمورد خنده و رقص در خاور میانه داره

میگه که "بعضی از غربیا اصن نمیدونن مردم خاورمیانه هم میخندن فک میکنن اگرم بخندیم فقط خنده شیطانیه مثلا میگیم یوهاهاهاهاها میخوام بیام بکشمت"

بعد میگفت" مردم خاورمیانه شدیدا رقصیدن رو دوست دارن یعنی مثلا اگر شروع کنی دست زدن یهو یکی شروع میکنه رقصیدن اون وسط و اون یه خاورمیانه ای

اصن به پارتی های ایرانیا نرید ، اگر دیدین دارن میرقصن سریع بزنین بیرون

شاید با خودتون فک کنید که خوب حالا اونا دارن میرقصن به من چه من میشینم پسته امو میخورم کاری به اینا ندارم که

ولی شما اشتباه میکنید ، همین موقعس که یکی میاد دستتو میکشه و میبردت وسط ، حالا هرچیم بگی بابا من نیمخوام گوش نمیدن میکشنت میبرنت

بعدم بقیه شروع میکنن میگن یوجین باید برقصه یوجین باید برقصه یوجین باید برقصه (این تیکه رو فارسی میگه) "

امیدوارم شماها هم خوشتون بیاد