دیروز کلا به تفریح گذشت

صبح پاشدیم و با داداشم کلش اف رویال بازی کردیم ، یه مدل جدید اضافه کردن که دئل هست خیلی حال میده

بعد رفتیم نمایشگاه الکامپ چون چندتا شرکت آموزشی مثل همیارودپرس و وان کلیک و مدیروب و ... اونجا بودن

میخواستم یه پک بخرم که خودم یه بخش هاییش رو استفاده کنم و باقیش هم باشه تا داداشم استفاده کنه

برای همین با دوستم و داداشم رفتیم و پک وبمستری وان کلیک رو هم خریدیم با 50 درصد  تخفیف

احساس میکنم این حجم هیجان و لذتی که من نصبت به بحث اموزش دارم یه مقدار غیر طبیعیه

کلا یاد گرفتن و یاد دادن رو به معنای واقعی عاشقشم

خلاصه

از نمایشگاه اومدیم و رفتیم با دوستان دهکده ابی پارس

البته با یکی دیگخه از دوستان و دوتا داداشش

اونجا هم خداروشکر خوش گذشت و حال داد و کلی هم خسته شدیم و انرژیمون خالی شد

کلا صبح تا شب من اینجوری گذشت

وسطشم که یه مقدار وقتم خالی شد نشستم یه مقدار سرچ برای این کار دیجیتال مارکتینگم کردم که خیلی بیشتر از زمانی که گذاشتم برام بازخورد داشت

خداروشکر