بلاخره اولین جلسه کلاسم رو برگذار کردم و حدود هشت نفر شاگرد هم قراره داشته باشم

برای کلاس های تخصصی هشت نفر جمعیت کمی نیست و البته خوب جمعیت زیادی هم نیست ، حد متوسطه

از طرفی هم کلاس اولمه و خوب راضیم ، به هر حال که مبلغی که من میگیرم ثابته

ویدیوهای اموزشی هم دارم ضبط میکنم و میخوام به بچه های کلاس هم به رایگان بدمشون تا نظرشون رو بگن و اگر اصلاحی لازم بود انجام بدم روش

فکر میکردم کلاسها قراره جهارساعت در هر جلسه باشه برای همین مصیبت زده شده بودم که بعدا گفتن نه اقا جلسه ای سه ساعت هست

انصافا سه ساعت اموزش پشت سرهم و جواب به سوالها و ... همه انرژی ادمو میکشه بیرون

البته من امزش دادن و اموزش دیدن رو دوست دارم پس برام سخت نیست

جلسه اول یه کم زیادی اطلاعات منتقل کردم و ممکنه تا هفته بعد یادشون بره

از طرفی هم میخوام کلاس خیلی خیلی پربار باشه و 5 ، 6 برابره مبلغش بیارزه برای همین مجبورم سریعتر بگم

یه سری ایده خیلی خفن هم توی حوزه تولید محتوا و اموزش دارم که به امید خدا یکی یکی عملی میشه

فعلا قبل از سربازی باید ویدیو های وردپرس رو تموم کنم

خدایا شکرت

ایشالا که همیشه ادم کار مفید برای انجام دادن داشته باشه