یکی از کسایی که قلبا باهاش حال میکنم ولی به زبون نمیارم چون به تیریپم نمیخوره که ازش خوشم بیاد ، هیچکس هستش

هنوز که هنوزه آهنگ یه مشت سربازش رو دوست دارم

به خاطر اون بخشی که میگه :

"میخوام شهیدا بدونن اگه هستیم خاکی ، واسه خون پاکشونه که رو زمین پاشید"

یعنی کلا این مدلیم که یه وقتایی یه نکته ای که شاید یک درصد از کل هم نمیشه ، میتونه احساساتم رو شدیدا قلقلک بده و نسبت به اون چیز عوض کنه

البته توی تصمیم گیری ها و صحبت هام سعی میکنم که اجازه ندم که اون قلقلک های احساسی مداخله کنن و شاید دلیل اینکه علنی از هیچکس خوشم نمیاد و به روی خودم نمیارم همینه

اما این شخصیته دوست داشتنیه من اینبار بازم زد وسط خال

یه اهنگ داده به اسم "گریه" یه تیکه اش میگه :

"اگه رفیقت فکر میکنه همه چی زیر سر مسلموناس بگو شعار آزادی عقیده ندن ، زنده 'باد' شما 'نسیم' فقط"

یا یه جا دیگه میگه :

"راستی کشور گشایی نکرد کوروش با ماچ"(تیکه باحالی بود کلا هر چند تا اونجا که من شنیدم جنگای کوروش خیلی خون ریزی نداشته ولی بلاخره به قول هیچکس با ماچم دیگه کشور گشایی نکرده)

حال میکنم باهاش کلا

ولی این اهنگش مخصوصه این ساخته شده که سر درد بگیری

لاصمب این چ اهنگیه اخه

باحاله ها ولی سردرد میاره