دو شبه ، دارم از خواب مییییییییییییمیرم ولی خوابم نمیبره

نمیفهمم چمه

فک کنم مشغله هام زیاد شده

چندین و چند مطلب پیش نویس دارم توی وبلاگم که کاملشون نکردم

دیگه فیلم و سریال هم درست نمیبینم

همین الانم که دارم تایپ میکنم دارم ویدیو های اموزشی هم که پلی کردم رو فایل صوتیشون رو گوش میدم

یک اسفند عازم سربازیم و یه حسی دارم که دلم میخواد تند تند کارام رو بکنم تا نرفتم

کارای بازاریابی سرخابی شاپ رو دارم پیش میبرم و به نظر خودم کارم خوبه و البته نصبت به مبلغ پرداختی عااااااااااالیم

کلاس های وردپرس هم خوب پیش میره و نصبت به مبلغ کلاس فوق العاده است

ضبط ویدیو ها شل پیش میره یه کم ولی قسمت سختش تقریبا تموم شده و وسطای راه فقط یه سری اصلاح و اپدیت میخواد

چندتا پروزه هم میتونم بگیرم که به خاطر سربازی نمیگیرم چون میترسم کش بیاد تا سربازی و داستان بشه

پشت سرم داره میسوزه ، چشامم انگار تیغ رفته توش

ولی خوابم نمیبره

نه ناراحتم ، نه استرس دارم ، نه افسرده ام

از طرفی نه زیاد هیجان یا شادی خاصی دارم که خوابم نبره

چیه داستان واقعا؟