این روزا پستهام بیشتر شده اعتراض به کثیف بودن نظام

دلیلش هم اینه که زمان های بین کارم که میخوام به یه موضوع دیگه فکر کنم ناخوداگاه ذهنم اون سمتی میره

خوب از یه طرف فوت اون نبده خدا اقای رفسنجانی از یه طرفم به خاطر چهل بابا بزرگم اقوام ما که از دممممممممم همه سیاست مدار هستن دور هم جمع شده بودن و قصه سرایی میکردن و ذهن به این شکل به سمت این مسائل رو مخی میرفت

بماند که عضو کانال "مملکته" هم شدم و اینم خودش تاثیر داشته

همینجا اشاره کنم که مملکه از اون کانال های معترضیه که حرف نامردی و چرت کم میزنه

توجه کنید گفتم کم میزنه نگفتم نمیزنه

اخه ادم میخواد انتقادم بکنه درست انتقاد کنه دیگه نه این که یه نفر از دماغش خون اون امد بگیرم کار ایناس

اینا انقد خودشون ...

ولش کن

داشتم میگفتم

این روزا درگیر کار ضبط ویدیو های اموزش وردپرس هستم و کلاسم هم جلسه جمعه این هفته تعطیل شد چون چهلم بود

شدیییییییییید افتادم روی دور و تند تند تولید میکنم

هم قلق کار دستم اومده هم اینکه به قسمت هاییش که وارد تر هستم رسیدم

باشگاه هم هر از چندگاهی میرم یه کم رو تردمیل میدوم که برای دوران سربازی فلان فلان شده اماده باشم

حالا شکنجه گاه هم نیستا منم یکی مثل بقیه که اماده نشده میرن ، ولی خوب ادم اماده باشه کمتر اذیت میشه دیگه

مثلا هرکس که رفته جک هایی مثل اینکه "سخت نیست" رو نمیگه و میدونه که سخته خیلی هم سخته ولی واقعیت اینه که کااااملا قابل تحمله

مگر اینکه ادم میریضی روحی داشته باشه وگرنه غیر قابل تحمل نیست

اکثر کسایی که خیلی شیرین از سربازی حرف میزنن پسرای سن پایین ، پیرمردایی که یادشون رفته چ خبر بوده و خانم ها هستن

خیلی شیک میگن سختی نداره که میری و میایی

یه هفته بندازیشون سربازی از حقوق زنان و منان و فلان و بهمان میان که وامصیبتا بیایید مارو نجات بدید که نژاد مرد به ما جوجو کوچولو ها رحم نمیکنه

حالا نه که اکثر خانم ها یا حتی اکثر فمنیست ها اینجوری باشن ولی یه عده اینجوری هستن که خییییییییلی رو مخن ازشون خیلی بدم میاد

همین دیگه

این روزا درگیر ویدیو های اموزشی و بازاریابی دیجیتال سرخابی و مطلاعه در مورد بازاریابی دیجیتال و کلاس ها و زندگی شخصیم هستم

زندگی شخصی هم که خلاصه میشه به وبلاگ و خانمم و یه کم هم گاهی بیرون رفتن

همین

سعی کنید موفق باشید

برای منم دعا کنیم موفق بشم

دعا کنید خدا یه عقل بیشتری به من بده یه پولیم بازم به من:-|

جفتش رو میخوام :-D

به شماها هم بده

خداروشکر بابت همه چیز

از هوایی که تنفس میکنیم و یادمون میره چ نعمتیه الییییییییییییی آخر

یاعلی