والا فشار قبر رو تجربه نکردم و نمیدونم چیه

ولی اگر مثل فشار قلبی باشه که گه گاه تجربه میکنم پس واویلا

من کلا اینستاگرامم رو پر کردم از صفحات مربوطبه موفقیت و ... در کنارش هم چند صفحه مذهبی و چند صفحه هم دوستان و ...

همینا رو فالو میکنم کلا

بین این صفحات مذهبی یکی از دوستان که حاج اقایی هستن ساکن سوئد اگه اشتباه نکنم ، یه عکسی گذاشته بود و یه مطلبی هم زیرش

چیزی مهم بود برام عکسش بود

طوری که حتی متنش رو نخوندم ، یعنی نتونستم بخونم ، به خاطر همون فشار قلبی که میگم

کلا روی این صحنه ها حساسم

عکسش ، تصویر یک بچه ای بود با سر و روی کثیف که با سر پایین داشت زیرزیرکی به دوربین نگاه میکرد

یک قطره اشک از چشمش داشت میومد و اون یکی چشمش هم داست با ساعدش پاک میکرد

توی همون دستی که با ساعدش داشت چشمش رو پاک میکرد یک خوشه انگور هم بود

نمیدون چرا

نمیدونم چی عاملشه

ولی اینجور مواقع واقعا حالم بد میشه

واقعا دلم میخواد سرمو بکوبم به یه جایی

ببین حتی نمیدونم اون بچه برای چی گریه میکنه ها

شاید اصلا چیز خاصی هم نباشه و شاید سر و وضع نامربطش حتی به خاطر بازی باشه

ولی من نمیتونم اقا

من مشکلات مختلفی برام پیش اومده که عین خیالم هم نبوده طوری که دوست نزدیکم که در جریان چیزهای مختلف هست همیشه میگه تو خیلثی پوست کلفتی

ولی این یکی...

یعنی کلا اینجوری چیزا

نه صرفا همین یه عکس

یکی از بدترین خواب هایی که به عمرم دیدم در همین رابطه بود

که خواب دیدم من از سر تقصیر و اذیت کردن و شیطنت کردن باعث شدم یه بچه اینجوری گریه کنه

بعد داشت در حین گریه هم ازم میپرسید که چرا اینکارو کردی

انقدر حالم بد بود که حتی وقتی که از خواب بیدار شدم و حتی وقتی که فهمیدم خواب بوده هم حالم خوب نمیشد

یعنی کلا در طول روزم هم وقتی یادش میافتادم به هم میریختم ، و حتی روزهای بعد

همه امیدم اینه که بتونم یه روزی این صحنه هارو توی دنیا کم کنم

یه زمانی عدم اعتماد به نفس شدید داشتم که داشت تبدیل به افسردگی میشد دیگه

یادم یکی از چیزهایی که من رو از اون دوران نجات داد همین بود که بتونم به موفقیتی برسم و حداقل یه گوشه ای از بی عدالتی موجود در دنیا رو کم کنم

البته چه بهتر که جزئی از یک مجموعه ای بشم که هدفش و  دلیل موجودیتش برقراری عدالت کامل توی دنیاست

ایشالا که بشه

ایشالا که وقتی اون فرد اومد و اون جمع رو به وجود اورد من هم دستی توش داشته باشم

توی اومدن اون فرد

توی وجود اون تیم

توی فعالیت های اون تیم

ایشالا

ضمیمه ، عکسی که دیدم :