اول از همه اینکه من همین تهران افتادم

جاش بماند

خیر سرمون گفتیم که اطلاعات نظامی رو لو نخواهیم داد :-| حالا انگار چ اطلاعاتی داریم :-D

بعد اینجا که من افتادم دو سه روز اول میرفتیم از ساعت هفت میشستیم توی لابی تا ساعت 2 بعد میگفتن خوبه دیگه برید :-D

به همین صراحت

یعنی کلا سرکاری بود ، حالا تازه اوضاع ما خوب بود یکی از بچه ها رو امروز دیدم میگفت من هنوز "ول در یگانم"

ول در یگان همونطور که از اسمش پیداست فردی هست که هنوز تکلیفش روشن نشده و در یگاه ول میچرخه :-D

خلاصه بعد چند روز مارو بردن و ازمون عقیدتی گرفتن ، از 100 نمره بود من شدم 98

بالاترین نمره شدم :-D

هر کس ازمون میداد از اتاق میرفت بیرون و نفر بعدی میومد

من که ازمون دادم دیگه نذاشتن از اتاق برم بیرون گفتن تو دیگه از خودمونی بشین همینجا

خلاصه اینگونه شد که من با این روحیه انقلابی شدم عقیدتی سیاسی

حالا عقیدتیش خوبه ولی اخه سیاسی اخه؟!

عقیدتی چندتا اتاق داره یکیش پر اسناد مهمه

بعد تو این اتاق هیچکس نیست به جز یه سروان ، منو انداختن کنار اون :-|

این اتاقه نباید هیچوقت خالی بشه تا اگر چیزی کم و کسر شد خِر اونی که تو اتاق بوده رو بگیرن

این جناب سروان ما هم صندلیشون میخ داره ظاهرا ، نمیشینه سر جاش

من هفت صبح تا دو بعد از ظهر تو انفردایم انگار ، لامصب اخرش زخم بستر میگیرم :-D

والا کار نداریم که همهاش نشستیم همینجوری تا دو بشه

من دیگه اونجا برنامه میریزم میام خونه عملیش میکنم

فلش کارتم میبرم ، چهار سری فلش کارت زبان دارم فردا اولیش تموم میشه :-| یعنی در این سطح از بیکاری به سر میبریم

امروز سروان هم نبود ، هی دست میذاشتم رومیز میخوابیدم بعد دستم خواب میرفت خودم پا میشدم رو اون یکی دستم میخوابیدم :-D

انقدر در پوزیشن های مختلف خوابیدم دیگه خسته شده بودم

گفتم در جریان باشید به عنوان یه سرباز دارم به مملکتم " خدمت " میکنم و قدردان چرت ها و زبان خوندن هام هم باشید

قدر دان مسئولین هم باشید که روزانه میلیاردها دارن هزینه میکنن تا سرباز ها رو اموزش و سازمان دهی کنن

سپاااااااااااااااااس جناب ها (سربازی رفته باشید متوجه منظور این نوع سپاس میشید)

خلاصه اینجوریاس

اوضاع از اموزشی خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی بهتره

کارا پیش میره

به امید خدا اخر هفته اولین بخش پک آموزشیم رو  تموم میکنم و داخل هفته اینده توی فرانش انتشار میدم

سایت خودم هم میاد بالا و نسخه فیزیکیش هم توی سایت خودم میفروشم و ادرسشم میذارم

کنارش یه پروژه دیگه هم هست که درگیرشم که قبلا در موردش صحبت کردم و سایت سرخابی هست

فعلا کارا همیناس

به علاوه تمرین رانندگی دیگه

گواهی گرفتم و ابروی هرچی گواهی نامه درا هست بردم :-D

شطرنجیم کنید

برم شام بخورم

دعا کنید توش شیشه نباشه :-D

روزگارتون پر از خنده حلال

یاعلی