اهالی قلم برای سومین مرتبطه دور هم جمع شدن

من و هولدن و خانم یا فاطمه زهرا و خانم خورشید و حاجی و دکتر میم و خانم واران که دور قبل هم بودیم

دوتا خانم هم بودن که اسم یکیشون پری خانم بود و دومی هم اسمش یادم نیست و دلم میخواد وبلاگهاشون رو پیدا کنم که اونی که اسمش یادم نیست دور اول بوده ، دوم نبوده و الان دورسوم هم بود

غیر از ما عارفه هستم ، یک بلاگر جنوبی از بلاگفا و یه خانمی هم بود که وبلاگی نبود کلا

در کل خوب بود و خنیدیدم و حال کردیم

خانم یا فاطمه زهرا کاملا خستگی از چهره اش میبارید ، صورتشم سوخت

خورشید خانم پشت بازو در اورد انقدر شیرینی ها رو حمل کرد

خانم واران کلی خوراکی خوب اورد و البته تا اخرش هم نموند که ببینیم عکس العملشون در برابر مسائل مناظره ای چه جوری خواهد بود

به نمایندگی تمام فمنیست های تندرو اون خانمه که وبلاگ نداشت در جمع حضور فعالی داشتن

هولدن دو مرتبه من رو مورد ضرب و شتم قرار داد که بهش نگم هولدن ولی بازم یادم میرفت و بهش میگفتم ، اون برای من همیشه یک هولدن باقی میمونه :-D

خانم جنوبی-بلاگفایی به نمایندگی از تمام ورزشکاران ، در اوج با جمع خدافظی کردن و رفتن پیش اون یکی گروه از دوستانشون

خانم عارفه هستم معلوم بود که حرفهایی برای گفتن داره و متاسفانه وقت نشد درست در مورد یه سری عقاید بحرفیم چرا که من مشغول با چند نفر دیگه بودم ولی خوب سر وقت از اطلاعاتش استفاده میکنم

خانم پری متفاوت ترین شخصیت از نظر من توی جمع بود ، این مقام رو دور پیش بنده به حاجی داده بودم ولی این دفعه دیگه یک روحانی با استین کوتاه عادی شده بود برام 

دکتر در میانه ی بازی وارد شد و با خاطراتشون از نحوه معافی گرفتن در سربازی باعث شدن که من خداروشکر کنم که نرفتم سراغ معافی گرفتن (همچنین دکتر تصاویری از سفرهای فوق العادشون داشتن که باعث شد دیگه قطعا برم ایرانو بگردم) :-D

حاجی به عنوان بازیکن تعویضی و تازه نفس اخر سر اومد و توی کافه که داشتیم مناظره رو نگاه میکردیم شرکت کرد

منم بودم که تا اخرای کار موندم ولی ته تهش رو نتونستم وایستم چون کار داشتم

تنها قسمت مناظره که در حد همین نیم ساعت چهل دقیقه دیدم همین مناظره اخر بود و به لطف دوستان

بهترین قسمت همین نیم ساعت مناظره ای هم که دیدم ، میلک شیکی بود که خوردم :-D

بازم میرم کافشون

با اینکه پر بوی سیگار بود و گاها احساس خفگی میکردم ولی میلک شیکش عالی بود نامرد

همین دیگه

این بود گزارش من از دورهمی سوم

**********

خدمت دوستانی که لطف داشتن در پست قبلی :

خداروشکر حال بابا بهتره

خوب که نده مسلما ولی خوب بهتره

دوستان و عزیزات همه اتون همیشه سلامت باشن

یاعلی