خونه قبلی که بودیم تقریبا تمام همسایه ها رو میشناختم

از خونه تا سر کوچه چپ و راست سلام سلام سلام سلام

اینجا نه ، با اینکه حدود 5 سال از اینجا اومدن میگذره

به خصوص الانی که همسایه پایینی هم عوض شده دیگه به سختی توی کل کوچه کسی رو میشناسم

جالبیش اینه که همکلاسی دوران دبیرستانم توی کوچه خودمون هست و ازدواج کرده و بچه هم داره

فقط یه بار دیدمش و حرف زدیم و تمام

نفهمیدم اصلا کجای کوچه هست خونه اشون

یکی دیگه هم هم مدرسه ای دوران راهنماییم هست که گاهی میبینمش و سلام و تمام

حالا چی شد اینا زد به سرم

الان سحری رو خوردم و وضو گرفتم و نشستم پای سیستم دیدم جدای از صدای اذان مسجد ، یه صدای اذان دیگه هم میاد

یاد افتاد سال پیشم همینطور بود

یکی از همسایه ها هست برای خودش میاد توی حیاط با صدای  بلند اذان میگه

نمیدونم ولی یه جوریه که ازش خوشم میاد

ندیدمش ولی یه حس خوبی بهش دارم

امیدوارم همونی نباشه که 22 بهمن بلند بلند الله اکبر میگفت

از اون خوشم نمیومد :-D

دوستان توی پست قبلی خواهش کرده بودم بیایید برای هم دعا کنیم

من براتون دعا میکنم شما هم منو فراموش نکنید

جای خالی دعاهاتون توی زندگیم مشهوده

درگیر کار هستم توی یه شرایط نامناسب که هزار بار گفتم

خلاصه که توی دعاهاتون یه یادی بکنید توی عروسیاتون جبران میکنم :-D

ایام به کام

یاعلی