من قبلا هم یه پست با اسم نقد مودبانه نوشته بودم که توش از خوبی های جمهوری اسلامی گفتم

یکی از چیزهای خوبی که این سیستم داره امنیتش هست

البته امنیتش با قیمت خون های بیگناه ریخته شده و حق های مسلم گرفته شده و ... تامین شده ولی خوب...

بازم امن هست

به قول اقای رئیسی حلال نیست امینتش

ولی امنه

خیلی وقت بود داعش داشت زور میزد

قدرتشم کم نیست

بلاخره تونست

به نظرم حتی منی که خیلیا تفکراتم رو میدنن ، به خودم واجب میدونم توی این شرایط با "قبول واقعیت وضع موجود" از سیستمی که در حال مقابله با تروریست ها هست دفاع کنم

حالا اگه فردا اسرائیل هم بیاد با اینا مقابله کنه ، باز هم توی این یه مورد خاص ازش دفاع میکنم

میخوام بگم اشتباه برداشت نشه

مثل یه پهلوانی که صد دست رو برده حالا یه بارم خاکش کردن ، سیستم امینتی ایرانم صد بار موفق شد یه بارم شکست خورد

جا داره که ادم بلند شه و براشون دست بزنه

در این "عملیات به خصوص" ، موفق باش

یاعلی