خانم واران با اینکه خودشون دیگه وبلاگ ندارن ولی بازم لطف داشتن و دعوت کردن توی این ماجرا (چالش ، مسابقه ، ...) شرکت کنم

به همین دلیل منم عکس رو میذارم

مساحت زیست من شامل لپ تاپ عزیزم میشه که مهمترین عضوه

یعنی اصلا میخواستم به جای عکس از یه یه سری وسیله ، بیام عکس برنامه هایی که استفاده میکنم رو بذارم بگم اینا مساحت زیست منه

در این حد

بعد از اون هم خود تبلت عنصر مهم بعدیه و بعدشم گوشیم

هر سه تا شونم قدیمی شدن و دیگه دارن اذیت میکنن البته

ولی خوب من انقدر عاشق این لپ تاپم که بعید میدونم حالا حالاها عوضش کنم

اعتراف میکنم یه شب میخواستم بخوابم بغلش کردم اول یه کم :-D

مجرد باشی و لپ تاپت هم رفیق روز و شبت باشه همین میشه دیگه :-D

دفتر نارنجی زیرتبلت راحت دو سه میلیون میارزه

کم گفتما

در این حد

توش پره از اطلاعاتی که براشون کلی پول دادم و وقت گذاشتم

از بحث های روانشناسی و انگیزشی و ... بگیر تا وردپرس و سئو  و ...

اون یکی دفتر که جلدش زرشکی هست اگه اشتباه نگم دفتر ایده هامه

حدود چهارسالی میشه توش ایده مینویسم

تا به حال کسی نبوده که ایده های اون تو رو بهش بگم و کف نکنه

خیلی ایده های عالی توشه و الان هم دارم توی این شرایط شیر تو شیر یکی دوتاش رو عملی میکنم

البته کاملا هم عادیه که شدیدا دارم کند پیش میرم و گندشو در اوردم چون همونطور که گفتم زمان ندارم

برای اجرای یه ایده و کار جدید شما باید فک کنی اون ایده بچه اته و 24 ازش مراقبت کنی که من متاسفانه امکانش رو ندارم

به هر حال

کیف پول هم که عادیه دیگه فک میکنم باید تو مساحت زیست همه باشه

ماگ آبی رنگم رو هم قبلا تصویرش رو گذاشته بودم توی وبلاگم

یه هدیه اس

توی زمستون عکسش رو گذاشتم که توش شیر داغ ریخته بودم و داشتم حالشو میبردم

اییییییی سرما کجایی که تابستون مارو نیمرو کرد

فلش مموری هم که بلاخره جزوی از زندگی یک کامپیوتری هست به طور کلی

حالا طراح وبرنامه نویس و اینا هم نداره

میمونه اون خودکار و اون برگه ها

اون برگه ها طرحی بود که برای نهایت استفاده از بیکاری های پادگان دادم

هر روز یه برگه میکنم میذارم توی جیبم با اون خودکار

میبرم پادگان و توی مدتی که اونجا هستم ازش استفاده میکنم

گاهی اوقات کلمات زبان میبرم اونجا میخونم ، گاهی اوقات که فکرم مشغوله روش مینویسم

اگثر اوقات کارهایی که وقتی رفتم خونه میخوام انجام بدم رو هم روش مینویسم

و بعضی وقتا هم مثلا ویدیویی آموزشی که قراره ضبط کنم رو روی برگه پیش نویسش رو مینویسم یا همچین کارایی

همین دیگه

امیدوارم مساحت زیست همتون پر از خاطرات خوب باشه

یاعلی