راستش من یه ایده ای دارم

یه چند وقتی هست بالا پایینش کردم با یکی دو نفرم در موردش صحبت کردم

در موردش سرچ هم زدم و خودمم با اطلاعاتم حسابی بررسیش کردم تا ببینم میتونم ازش عیب در بیارم یا نه

ایده خیلی خوبه

در حال حاضر دارم با یه بنده خدایی صحبت میکنم که سرداره سپاه هست یا بوده

دقیق نمیدونم چون خودمم با واسطه توسط یکی از اساتید دانشگاه که خیلی منو قبول داره بهش وصل شدم

حالا این بنده خدا هم توی کار سرمایه گزاری روی ایده ههاست

اگه بشه ازش کمک بگیرم که خیلی خوب میشه

چون برای اجرای ایده ام یک نفر سئو کار حرفه ای برای حدقل دو ماه نیاز دارم

به علاوه دو نفر Front-End کار و یک نفر Back-End کار ترجیحا php

البته از اونجایی که توی سمت کاربر و سرور خودم در حد بالاتر از متوسط هستم پس یکی از این سه پست رو هم خودم میتونم به عهده بگیرم

در واقع سه نفر نیرو میخوام

تا ایده رو احتمالا توی 6 ماه پیاده سازی اولیه کنیم و نسخه بتا رو بدیم بیرون

قطعا باگ گیری و رفع اشکالات مربوط به UX و ... هم زمان میبره یه مقدار

فکر میکن مبعد از 1 سال بتونیم کسب درامد رو ازش شروع کنیم

البته ااااااااااگر همه چیز اونجور که من تو ذهنمه پیش بره که بر اساس  خوندن داستان استارت اپ ها معمولا بعیده ولی خوب بازم باید از یه جایی شروع کرد دیگه

ولی فکر میکنم تصمیم من نمیتونه این باشه چون اگر سردار حمایت نکنه به تنهایی نمیتونم کار رو انجام بدم

اگر هم بخوام ببرم مثلا اواتک و کمک بخوام اولا نمیدونم چجوری پیش میره و اصلا کمکی میکنن یا نه

دوما مدت زمانی که طول میکشه توی حالات دیگه چقدر میشه

اگه بخوام تنهایی حداقل یه بخش هاییش رو انجام بدم چی؟ اونجوری هم کلی زمان میبره و حداقل دو سال وقت میخوام که خوب خیلی زیاده اونم برای من با این سابقه ی کم کاری هام  و دغدغه های مختلف ازززززززززززز جمله خدمت ...

ولش کن بهش میگم اسمشو نبر

از جمله اسمشو نبر که کلی زمانم خوب میره توش

هرچند اگر بیافتم ارتش پیش دوسته همکار بابام میتونم توی مدت اسمشو نبر یه مقدار از کارها رو پیش ببرم

یه باطری اضافه برا لپ تاپ میخرم و کارها رو توی اونجا با برق خونمون انجام میدم توی تایم بیکاری

ولی خوب نمیدونم این رو میتونم به عنوان یه تصمیم  چهل روزه انتخاب کنم؟ اصلا کار درستیه؟

اخه با چهل رو به کجا میرسونمش؟ بعدش چی؟ از اون طرفاینکار رو نکنم چیکار کنم؟

خوب ایده های دیگه مثل وب تریک هم هست ولی خوب اونقدرها ناب نیست و به درامد رسیدنش هم طمان بیشتری حتی از این یکی ایده ام میبره

غیر از این دوتا چی هست؟ یه راهم اینه که برم سراغ یه کار عادی فقط محض اینکه در حد پول تو جیبی پول دربیارم لااقل تا تکلیف اسمشو نبر معلوم شه

ولی خوب خود اسمشو نبر نمیذاره یه کار عادی رو برم سراغش

اخه یهو میگن بیا فلان جا و فلان کار رو بکن و ...

ماشالا نظام مقدس انقدر به فکر زندگیه مردمه ها

عین این کشورای مزخرف و کافر و فلان فلان شده ی غربی نیست که

ولش کن حالا گور باباشون

موندم والا

میتونم یه کاری کنم

اصلا هیچکدوم از این ایده های مالی که چندسال دیگه سود میرسونه رو انجام ندم و به جاش بچسبم به یادگیری زبان انگولار که همین تازگیا حدود هفتاد تومن دادم به سایت لک لک تا برام از یودمی بخردش

میتونم بشینم ببینمش و توی انگولار کار درست شم

اینجوری هم موقع ساخت ایده ام انگولار به دردم میخوره هم اگر کار عادی توی یه شرکت بخوام برم به دردم میخوره و هم اگر حتی بخوام وب تریک رو پیاده کنم هم به دردم میخوره

ولی خوب به خودیه خود پول نداره که خوب باقی ایده هامم اکثرا یه چندسالی کار میخواستن تا به سود برسن

اقا تصویب شد

میشینم پای انگولار و به سر و سامون میرسونمش

خداروشکر امشب یه نتیجه ای رسیدم

مدت ها بود اینجوری مفصل فکرامو نریخته بودم بیرون

خدایا به امید خودت