امروز هم طبق وعده عمل کردم

هم ناخن ، هم شنا ، هم یک فصل از انگولار خوندم

هرچند سه ویدیو اخر در مورد لایف سیکل بود که یاد نگرفتم و هرچی هم سرچ زدم نتونستم کامل یاد بگیرم ولی به هر حال دیدم و تمرین کردم

احتمالا از این بحث لایف سیکل بگذرم چون خیلی هم مطلب حساسی نیست ظاهرا

لازم به ذکره که این فصل تا اونجا که من دیدم طولانی ترین فصل هم هست

البته از اون طرف من توی یه اموزش دیگه اینا رو قبلا یادگرفته بودم و اکثرا برام اشنا بود هرچند چون محیط متفاوت بود یه کم و این اپدیت جدید انگولار اومده یه کم مشکل ساز شد

میخواسم یه نگاهی هم به کتاب ایین نامه بندازم که پنج شنبه امتحان رو قبول شم ولی وقت نشد

فردا به امید خدا فصل سوم (اگه فصل یک که مقدمه بود رو حساب کنیم میشه فص سه البته) رو میخونم  و تمرین میکنم که کلا هم پروژه اس و قاعدتا وقت زیادی هم میگیره

جالبه دیشب پیش خودم گفتم امروز تا فصل شش پیش میرم ولی خوب مهمونی رفتیم و خودمم یه مقدار تنبلی کردم و از طرفی هم کدها نوشتنشون واقعا وقت میگرفت

به هر حال حرف اولم رو روش موندم و خوشحالم از این لحاظ

چندین بار تا حالا جملات شبیه این رو خوندم که کارها 3 برابر چیزی که فک میکنیم زمان میبرن و 2 برابر هم هزینه

برا من در مورد زمان تقریبا همین شد

امروز خوابمم میومد سر ظهر چون صبح ساعت هشت باید میرفتم کلاس راهنمایی رانندگی

میخواستم یه چرت بزنم یه مقدار هم فایل های صوتی اقای شعبانعلی رو گوش دادم که اونم مفید بود

روز خوبی بود شکر خدا

به جز اون بخش که نماز شبم رو دیر خوندم ولی خوب خداروشکر اونم قضا نشد

روز خوبی بود

ایشالا فردا بهتر هم میشه

پس فردا باید با خانمم هم بیرون برم و کلاسا هم که از ساعت پنج تا هشت ونیم شده

ایین نامه هم باید اماده شم

این چند وقت سرعت رو کم میکنم و نهایتا همین روزی یک فصل هم بخونم کافیه

ایشالا ایین نامه به دور دو و سه نکشه

خدایاشکرت