دوسه سالی هست که ، قبل از اینکه سال نو بشه من میشینم و مینویسم که سال اینده ام چجوری خواهد بود

یه جوری که انگار سال تموم شده و دارم مینویسمش

اهداف و ارمان ها و ... رو میارم رو برگه به این شکل

ولی برای اینکه یه حالت طبیعی داشته باشه ، میام و اول واسه سالی که گذشته رو مینویسم که با همون سبک واسه سال اینده رو بنویسم

یعنی اول یه خاطره مینویسم که سال گذشته چه حرکتایی زدم و چه تغییرایی کردم و به کجاها رسیدم و از کجاها رفتم و ...

بعد میشینم همینو واسه سال اینده مینویسم

حالا باید امسال هم همینکارو بکنم

احتمالا وبلاگیش کنم

به مناسبت تقریبا یکسالگی وبلاگن

البته تاریخ دقیق اولین پست ثابت وبلاگم اینه "۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۹:۰۹"

پس یه سه ماهی تا یه سالگیش مونده بچه ام

ولی خوب به هر حال در راستای تحول دوران کاغذی و گذر به عصر دیجیتال اینگونه میکنیم

عرضم به خدمتتون که یه چندتا پستم تو اب نمک دارم که به مرور میذارم

امسال عید قراره بریم مسافرت و بنده کلی ماتم گرفتم چون خونه نشینی رو ترجیح میدم

ولی خوب در عوض کلی مطلب اموزشی جمع کردم و خریدم که توی این مدت مسافرت ببینم و مستفیض شم

به سفارش دکتر میم عکس هم خواهیم گرفت به امید خدا

شماها هم بگیرید دکتر میم میخواد گراز طلایی بده :-D

نمیدونم چیه ولی میخوامش :-D

خلاصه که در روزهای پایانی مرخصی میان دوره ام ، نمایشگاه عکسی راه میندازیم در همین وبلاگ تا ببینید و حالشو ببرید به امید خدا

خداروشکر بابت این سال خوب و این روزهای خوبتر

یاعلی