قبل از هر چیز

خوب قاعدتا قبل ازهرچیز که سلامه

سلام

نه حالا ، بعد از سلام و قبل از باقی چیزا

گفته بودم که یه پست در مورد اخر سال 96 میذارم و گفته بودم کسایی که قانون جذب و ... مطالعه دارن میدونن دلیلش چیه و اینا

نوشتم ولی نذاشتم ، پیشنویس نگه داشتم برای خودم

گفتم در جریان باشید و از شدت کنجکاوی بیخوابی نگیرید یه امشبو راحت بخوابید لا اقل:-D

حالا بریم سر اصل مطلب

خوب صدبار تاحالا گفتم که دارم یه سری ویدیو اموزشی ضبط میکنم و به دلیل علاقه ام به آموزش دیدن و آموزش دادن دوست دارم کارم هم در همین حوزه باشه

به حساب همین دو علاقه و البته کاری که شروع کردم ، تو فکرم بود پک کارخانه تولید اطلاعات اقای ژان بقوسیان رو بخرم

البته دنبال یادگیری بهتر ایمیل مارکتینگ هم بودم

در همین حین هم سئو رو دنبال میکنم و البته پک وردپرسم رو دنبال میکنم

کفر میکنم با همین یک متن ساده میشه فهمید چرا من دیر نتیجه میگیرم ، خوب ادمی که ده تا هندونه با هم ورداره بهتر از اینم نمیشه

اِنـــــی وی (یه آه کوچولو) ، داشتم میگفتم دنبال خرید پک کارخانه تولید اطلاعات بودم که در حوزه اموزش به افرادی هست که میخوان از طریق اموزش کسب درامد کنن

دوما هم دلم پم ایمیل مارکتینگ ژان جان رو هم میخواست

حالا این دوتا با هم تخفیف 50 درصدی هم خورده بود دیگه هیچی

داشتم دو دو تا چارتا میکردم کدوم رو بخرم و با دوستن مختلف مشورت میکردم که با بابا هم مشورت کردم

خدا میدونه قصدم صرفا مشورت بود ولی بابا گفت برو بببین کدوم خوبه و مفیده و هر کدوم خوب بود بگو من پولشو میدم (آیکن ذوق مرگی شدید  همراه با مقداری خر کیف شدن)

حالا قرار شده امروز بشینم ببینیم اگه جدا خوبه و ارزشش رو داره یه خبری به بابا بدم دیگه خلاصه

ولی خوب تحقیقم در موردش چند روزی بود شدید شده بود

دیروز هم (قبل از این خبر مسرت بخش بابا) کلی سرچ زدم و دنبال یه نمونه رایگان یا ارزون تر از همین مدل امزوش بودم

خوب حالا اینجا باید یه توقف بکنیم

توجه داری که من چقدر رو کپی رایت حساسم دیگه؟ بعد توجهم دارید که چندین ساله همینجوریم ؟ و همه این ابه کنار رشته ام هم کامپیوتره و کلا زندگیم با کپی رایت کشورم (که خاک بر سر قانون گذاراش) گره خورده ؟

خوب قاعدتا نتیجه رو میگیرید که یه مفلوکی مثل من در این شرایط مجبوره که راههایی برای پر کردن خلا های حاصل از زندگیش توی ایران پیدا کنه ، و من هم پیدا کردم

جندین ساله توی هر حوزه ای راهی پیدا میکنم ک هبدون زیرپا گذاشتن کپی رایت کارم رو پیش ببرم

حالا سر قضیه اموزش هم من قبلا سایت های بریا کپن تخفیف پیدا کردم که یهو یه محصول رو مثلا 90 درصد تخفیف میدادن برای یه مدت و من هم سریعا از طرق سایت لک لک اقدام میکردم برای خرید

حالا برگردیم سر ماجرای دیروز

این وسط دیروز در طی تحقیق کردنهام یهو برخوردم به یه جا با تخفیف 100 در صد! اقا مگه میشه مگه داریم؟

رفتم سایت یودمی ، خودش یه بخش داره برای وارد کردن کد تخفیف

دیدم کد تخفیفه برای یه درس 200 دلاری آموزش 17 ساعته ی اندروید از مبتدی تا پیشرفته اس

دیدم من که کارم اندروید نیست ولی بذار فقط چک کنم ببینم کده درسته یا نه

رفتم توی یودمی و کد تخفیف رو زدم و دیدم که عهههههه ، ورداشت درس رو برای ثبت نام کرد خودش

خلاصه یه پک آموزش مفت رفت تو پاچمون

نامسلمونای کافر محارب امام زمان

باید حق این حروم لقمه ها رو خورد

باید کپی رایت رو در حقشون رعایت نکرد

باید حقشون رو زیر پا گذاشت

من مطمئنم در حین این پک اموزش اندروید با کدهای مستهجن و مبتذل میخوان ما جوانان انقلابی رو از راه امام (چند قطره اشک روی کیبورد به یاد روحی جون) دور کنن سر در آخور کرده ها

(بعد از بیان واقعیت هایی راجع به احمقانه بودن بعضی قوانین این رو هم بگم که این کدها هم کار تبلیغاتیه ها)

حالا ولش کن

خلاصه که کلی کیف کردم و افتادم به جون این سایته

حدو بیست تا درس رو همینجوری با کد تخفیف خریدم و کلی حال کردم

ایمیل مارکتینگ ، تولید پاکست ، تولید ویدیو های اموزشی و ...

بعضی هاشون عالی و بعضی هاشون خوبه

خیلی راضیم

ولی هنوزم پک 30 ساعته ی برادر ژان تو گلوم گیر کرده

هیچ کدوم از این پکا به کاملی اون نیست ، بماند که اون پک مناسب برای بازار ایران هم هست و فارسیم هستو زحمت و مصیبت با دقت گوش کردن برای فهمیدن لغات انگلیسی رو نمیخواد

از طرف دیگه طبق چییزی که من دیدم بیش از 75 درصد مطالبش رو بلدم و در واقع برای 20-30 درصد مطالب بایدپول بدم

همین 20-30 درصد هم بیشتر از نصفش توی همین پک رایگان ها بهش پرداخته شده

موندم چه کنم

خلاصه که هدیه سوم رو از کفار  گرفتیم و امروز هم خودم مشخص میکنم که بابا هدیه چهارم رو بهم بده یا نه

سال نو تون پر از هدیه های خوب خوب

یاعلی