فقط حیدر امیرالمومنین است
✍️برگرفته از پیج اینستاگرام حمزه_صالحی نویسنده کشور
@IRanBidar

#دستوبس_ها
.
یکی شان در مسجد ارک و در شبهای قدر فحش میدهد
یکی دیگر پیش از نماز عید فطر ، شعر انتقادی !!! میخواند
.
اینها مداح هستند .مداح کسی است که صدای خوبی دارد و بلد است اشک مردم را دربیاورد

حالا اینکه از چه زمانی مداح ها احساس کرده اند شعور سیاسی شان هم بالاست معلوم نیست
.
مداح ها دارند با سوءاستفاده از حضور مردمی که برای عزاداری یا انجام فرایض دینی جمع میشوند در مساجد و هیئت ها ، آبروی دین و آبروی ائمه را می برند و هیچ کس قدرت مهارشان را ندارد چون :
.
آنها می دانند دست چه کسی را ببوسند !
.
پسر فلان مداح با رابطه در مترو پست میگیرد . مداح دیگری می ایستد تا همراهش اسلحه به روی مردم بکشد . این یکی شعری پر از توهین درست چشم در چشم رئیس جمهور قانونی کشور میخواند و مسئولین اعلام میکنند نظرش را گفته است !
.
واقعا داریم کجا میرویم ؟
.
آنهایی که دیگر خودشان پیش مردم آبرویی ندارند ، لطفا آبروی ائمه را نبرند . جلسات فحاشی تان را خواهش میکنم از جلسات عزاداری جدا کنید چون مردم برای صدای شما می آیند ، نه نظرات سطحی تان درباره دولتی که بیست و پنج میلیون رای دارد
.
کسانی که دست مقتدرین را می بوسند دارند به آنها که دست مردم را گرفتند و کشور را از لبه پرتگاه برگرداندند فحاشی میکنند و انگار تمایلی برای مهار کردنشان وجود ندارد .
این وسط ، مظلوم واقعی ما نیستیم .. حسن روحانی هم نیست .. مظلوم واقعی امام حسین است که ذکر مصیبتش را کسانی انجام میدهند که با این تفکر و عملکرد و تشنگی و وابستگی به قدرت ، اگر در کربلا حاضر بودند قطعا در کنار امام نمی ایستادند
.
حمزه صالحی
@IRanBidar