هولدن یه بازی فرمی گذاشته بود با اسم "گاهی به کتابهایت نگاه کن"

که اقا بیایید از صفحه اول کتابهاتون که کسی براتون چیزی توش نوشته عکس بگیرید و خودتونم یه نگاه بندایزد و حالشو ببرید

نام برده از شدت فقر فرهنگی در اطراف من بی خبر بوده ظاهرا :-D

یاد ندارم کسی تاحالا به من کتاب درست و حسابی هدیه داده باشه ، فقط من به اینو اون هدیه دادم

اونم  خیلی کم

چون قیافه اشون جوری میشه انگار بهشون جوراب یا یقه اسکی هدیه دادم :-D

خلاصه

من کفتم متفاوت شرکت میکنم ، به این صورت که از برگه هام عکس میگیرم

توی پست مساحت زیست یه سری برگه که با خودم میبرم پادگان رو در موردشون توضیح دادم ولی قضیه "نوشتن" برای من بیخ دار تر از این حرفاست

من یه کلاسور قرمز دارم توش پر برگه ها و سر رسیدهایی هست که توشون در چندسال گذشته نوشته ام

حالا یه نگاه بندازید به عکس زیر:

محتویات اون کلاسورست

هر بخشی که توی عکس میبینید ، برگه های یکی از بخش های کلاسوره اس

در تمام دسته بندی ها توش چیز میز هست

عمومی مذهبی جغرافیایی علمی درسی کامپیوتر هنری و ...

حالا یه کم ریز تر میشم توی عکسا

این از اولین سری های نوشتن مثبت من هست

اون روزایی که شروع کرده بودم به مثبت نوشتن رو هنوز یادمه ، حسش عالی بود

از یه عمر عدم عزت نفس و دوران خاری (به معنای کامل کلمه) نجات پیدا کرده بودم

خیلی دوران خاصی بود که البته نمیخوام هیچ وقت تکرار بشه

همین الان رو بیشتر دوست دارم

این نقاشی رو دوستم توی دوران راهنمایی اول یکی از دفتر هام برام کشیده بود

هیچ ربطی هم به هیچ کس نداره ، این الان نه منم نه معلممونه نه خودشه نه هیچکی :-|

همینجوری موضوع ازاد یه نقاشی کشید فقط 

این دفتر پرورشی دوران راهنماییمه

خیلی اون موقع براش سلیقه به خرج دادما

کلا کارای این مدلی رو از همون موقع دوست داشتم

خوندنش جالب بود

یاد فکرایی که اون موقع توی سرم بود میافتم

اون وقتا با ذهنیت ساده و کوچیکی سعی میکردم همه چیز رو بفهمم( البته الان هم همونه یه کم سادگی و کوچیکیش کم شده ولی در کل...)

یادمه اون وقتا بود که انشا در مورد "حق وتو" مینوشتم یا یه فکر دیگه که خیلی باحال بود و اون موقع ها بهش فکر میکردم ، این بود که وقتی میگیم یه چیزی فلان مزه رو میده دقیقا یعنی چی؟

چی میشه که میگیم یه چیزی ترشه مثلا ؟ یعنی اگه بخوام دقیقا شبیه سازیش کنم روی زبون یه نفر چه حسی رو براش به وجود میارم؟

یا مثلا چی میشه که انگشتمون رو تکون میدیم؟ چجوری میشه فرایند تکون دادن انگشت رو به یه فلج توضیح داد تا اونم انگشتش رو تکون بده؟

کلا از سن پایین مغزم منو سرویس کرده بود ، شایدم من مغزمو

نمیدونم والا

نسخه اولیه دفتر ایده هاست

این جزو اون قدیمی هاست

حالا جالبه که این خودش پاکنویس بودا

این ایده نوشتن قدمت داره خلاصه

با صورتی پوکر فیس پست را منتشر میکنم :-|