به امید خدا عکسها و فیلمهاش هم قرار خواهد گرفت

اولین سمینار رو با حضور بیش از هفتاد نفر علاقه مند در حوزه دیجیتال مارکتینگ تشکیل دادیم

45 دقیقه صحبت من بود که شکر خدا باعث جذب یک سرمایه خوب شد

طوری که یک بند در مورد نحوه صحبتم تعریف میکردن

یه بنده خدایی که توی اینجور بحثا ید طولایی داره میگفت خیلی عالی صحبت میکنی و ... وسطش یه چیزی گفت ترکوند کلا

گفت شبیه روحانیا حرف میزنی

اونا از این سبک صحبت برای دعوت به مسائل دینی استفاده میکنن تو برای افزایش فروش استفاده کردی :-D

بهش گفتم من اولشم میخواستم برم حوهز فک کنم کلا تو خونم هست :-D

این سمینار درواقع روش ما برای جذب دانشجو برای کلاس های اصلیمون بود

کلاس ها به امید خدااز دو هفته دیگه شروع میشن

و من کلییییییییییی کار دارم براشون که انجام بدم

این وسط خانواده هم گیر سه پیچ دادن که هفته اینده من باید چهااااااااااااااااااااااااااار روز برم مشهد

دیگه چاره ای نیست و باید برم

میخوام لب تاپ ببرم اونجا بشینم کارامو بکنم

خواستم بگم اگه اینروزها شبیه جنازه ها پست میذارم دلیل دارم اقا :-D

موفق باشید و شاد

یاعلی