"با اینا تابستونو سر بکنید" یه بازی وبلاگیه باحالیه که منم قصد شرکت توشو دارم

البته بعضا دوستانی لینک مطالبی که اسم بردن رو هم گذاشتن که به دلیل نقض کپی رایت جهانی و حق الناس و ... من لینک مینک نمیذارم

صرفا تجربیاتم رو منتقل میکنم و از خوندن تجربیات بقیه هم لذت میبرم

کتاب

اول کتاب رو میگم

کتابی که به خیلیا معرفیش کردم کتاب "رازهای زندگی" اثر دیل کارنگی هست که یک کتاب فووووووووق العاده زیبا و دوست داشتنیه و مفیده

یک کتاب روانشناسی که اصن نگاه ادمو ه زندگی عوض میکنه

کتاب بعدی کتاب "خلاقیت" نوشته ی باربارا دی انجاس هست که البته اینجوریم نیست که همه اش در مورد خلاقیت باشه

من خودم با تکنیک های نوشتن و استفاده ازش برای بهتر شدن زندگی ، توی اینجا اشنا شدم

کتاب "بنویس تا اتفاق بافتید" هم که اصلا زندگیه من رو رسما و عملا تغییر داد با تمریناش

یعنی فک نمیکنم هیچ وقت اسم این کتاب و عکس روی جلد و ... رو یادم بره

کتاب "پدر پولدار ، پدر بی پول" هم که دیگه نهایت نبوغ مالیه ، ادم میخوندش عشق میکنه

فیلم سینمایی:

همیشه همه جا گفتم بهترین فیلمی که به زندگیم دیدم سه گانه ی "ماتریکس" بوده

یک فیلم صهیونیستیه به شدت قوی که اگر عمیق بررسیش کنین میبینید که نگاهتون رو به مباحث  مختلف تحت تاثیر قرار میده

یه بار سرکلاس اندیشه اسلامی دانشگاه بحث شد یکی میگفت تقدیر و ... یعنی جبر و عدم اختیار

این بنده خدا فیلم ماتریکس رو دیده بود

با اشاره به یک بخش از فیلم براش توضیح دادم که این دوتا جدا هستن از هم

فیلم بعدی ، که البته سریال هست ، شاهکار سینمای امریکا  سریال"بریکینگ بد " هست

میخ کوب میشید پاش اعتیاد اوره دیوانه کننده اس

داستان یک کچل دوست داشتنی

فیلم بعدی :inception که البته من به شخصه بار اول که دیدم اصن نفهمیدم چی شد

خیلی خوبه فیلمش ولی واقعا پیچیدگی های خاصی داره

یه انتقادات ریزی بهش دارم ولی در کل لذت بردم

فیلم های بعدی "فورست گامپ" که یک مفهوم عالی ور به شما تلقین میکنه ، نجات سرباز رایان(بعد از دیدن این فیلم کانتر بازی کنید شدیدا جو میده با ادم ونتایج خوبی توی کانتر میگیرید آرام) ، رستاخیز شاوشانک ، پست فطرت های لعنتی ، جاینگوی ازاد شده ، تغییر چهره ، و در اخر هم شاهکار طنز دنیا سریال friends رو بهتون پیشنهاد میکنم برید حالشونو ببرید

بازی های همراه

یه زمانی من یه بازی دانلود کردم که وقتی به دوستم نشون دادم باورش نمیشد ایرانیه

یعنی ته بازی ایرانیه ها ، بازیه shadow blade

در وصف خوب بودنش در این حد بگم که تیمش جمع کردن رفتن تگزاس امریکا

با این کیفیتی که اینا بازی میساختن ایران جاشون نبود واقعا

بازی بعدی : best fiends

یه زمانی از این بازیا که باید مثلا الماس و توپ و میوه و اینا رو با هم جور کنی بدم میومد و درک نمیکردم کسی اینا رو بازی کنه ولی این بازی کاملا سلیقه امو عوض کرد خیلی خوبه اخه

موسیقی:

من طرفدار دو اتیشه ی محسن یگانه ام ولی خوب یه اهنگ هست که اصن به قیافه ام نمیخوره ازش خوشم بیاد اما بهترین اهنگ عمرمه

خودمم نمیدونم چرا

اهنگ یه مشت سرباز هیچکس

هرچی گوش میدم لذتش کم نمیشه و این وااااااقعا عحیبه تاحالا نشده یه چیزی همچین جایگاهی برام پیدا کنه

اون تیکه اش که میگم "میخوام شهیدا بدونم اگه هستیم خاکی / واسه خون پاکشونه که رو زمین پاشید" این تیکه اش خیلی به دلم نشست

جدای از این اهنگ دوست داشتنی ، اهنگ های حامد زمانی هم بدک نیست حداقلش چپ و راست توش شکست عشقی و بدبختی و مصیبت و گریه و زاری نداره

هرچند من به شخصه طرفدار ولایت فقیه و ... نیستم و برای همین متن اهنگ ها رو رد میکنم تا حدود زیادی

ولی بازم به این جدایی از دوست دختر و مشروب و خودکشی و ... می ارزه

اضافات:

غیر ازاینا پیشنهاد میدم که شدیییییییییدا دنبال انجام یکی دوتا گروژه توی تابستون باشید که بعدش لذتش خیلی میپچسبه

اینم از این

موفق باشید

یاعلی