من چی میخوام واقعا

یاداوری گذشته و خواسته هایی که بهش رسیدم

و در کنارش هم دیدن یک ویدیو انگیزشی از سایت 12CEO

به علاوه یاد اوری متن کتابهایی که خونده بودم در مورد نوشتن  و رسیدن به خواسته ها

همه اینها باهم باعث شد به این فکر کنم که حالا که من قوانین رو میدونم و تجربه هم دارم توی این راه ، حالا واقعا چی میخوام؟

مسلما هدث نهایی و بزرگ مفید بودن هست

در قالب یک فرد شیعه ، دست راست امام زمان بودن ، کسی باشم که دستی در نزدیک شدن ظهور (با کار درست نه گناه)و هموار شدن مسیرش داشته باشم و بعد از ظهور هم بتونم شخصیت خیلی مفیدی باشم

اما هدف هام تا رسیدن به اون هدف چیه؟

من قصد دارم با پیشرفت مالی به اهداف بالا برسم

حالا هدفام چیاست

به صول برایان تریسی در کتاب "قورباغه ات رو غورت بده" بکشه بعدی کجاست؟

کجا باید برم؟ باید روی هدفم فکر کنم

هدفی به بزرگی رسیدن به زندگی سالم و عاشقانه

با هخون سطح از خواستن

بهش فکر میکنم

اگر خدا بخواد