خوب

بریم سراغ تصمیم که تو مطلب قبلی گفتم

ببین

توی این چهل روز میخوام یه سری کار روی شخصیت خودم بکنم

خیلی وقته که تصمیم دارم ناخن نخورم که کار خیلی خیلی راحتی هم هست ، نه لذتی داره نه سودی داره نه هیچی

همینجوری فقط گاهی اوقات ادمو شبیه اسکلا میکنه همین

راحش هم مشخصه

وقتی دستم رو میکنم تو دهنم که ناخن رو بکنم باید سریع تو هر مرحله ای دستم رو بیارم بیرون و مشغول کار دیگه بشم

یه مدت از همین وش استفاده کردم ناخنام بلندم شده بود تازه

یکی هم اینکه یه نموره کمال گرایی توی کارا خوبه

یعنی مثلا کاری رو که میخوام انجام بدم یه مقدار به بهتر شدنش اهمیت بدم و کار رو به نحو بهترین به پایان برسونم

یا حتی گاهی اوقات کارایی که همینجوری بیخیال میشم رو انجام بدم و بیخیال نشم

مثلا صبحا پتوم رو صاف کنم یا نذارم یه سری اشغالا همینجوری بمونه گوشه اتاق یا از این مدل کارای ساده که هم حس خوبی به ادم میده هم چهره ی محیط زندگی رو بهتر میکنه و اگر در مورد پروژه هم رعایت بشه ادم رو حرفه ای تر نشون میده

در ضمن هر روز شنا هم برم حالا اگه لازم شد دراز نشست هم بهش اضافه میکنم (شاید بخوام برم پلیس سایبری برای اینکه سربازی رو بپیچم و اونجا هم فک کنم تست بدنی هم میخوان)

اینا شد بخش مسائل شخصی

ولی خوب من چیزای دیگه مد نظرم بود از تصمیم

یعنی مسائل کاری و مالی بیشتر

خوب این بخشش مال پست بعدی باشه که پستام زیادی طولانی نشه