امروز پیگیری کارای گذشته رو کردم و یه کارم بهم پیشنهاد شد که از شنبه باید برم

کارش یه مقدار مطالعه میخواد و یه مدت باید روش وقت بذارم

ولی خوب خوبیش اینه که نمیشه وقته و حدود چهارساعت در روز کار میخوان و پنجشنبه جمعه ها هم تعطیله

رو حساب ایین نامهکه افتادم و باید بخونم و این قضیه که باید با سامانه اشون تمرین کنم و این حرفا ، فعلا وقت نمیکنم برم سراغ ادامه انگولار

شاید از دوشنبه که مجدد امتحان ایین نامه رو دادم دوباره برم سراغش

ولی خوب بازم برنامه چهل روزه رو حفظ میکنم

حدس میزدم که وقتی برنامه بریزم یه سری اتفاقا بیافته که نتونم برنامه رو بهترین نحو پیش ببرم

ولی خوب بازم همه تلاشم رو میکنم

قبلا هم سابقه همچین اتفاقاتی رو داشتم

جالبیش اینه که اخرش هم راضیم

یعنی همین برنامه باعث میشه زندگیم معنا دار تر بشه و هرچند طبقبرنامه نمیتونم پیش برم ولی بازم جلو میبرم کار رو

امروز نشستم برنامه نیمه دوم سال رو هم بنویسم

دیدم به هیچ عنوان نمیتونم برنامه خاصی بریزم چونکه سربازی و کار به هیج عنوان مشخص نیست چی میشه

ولی خوب یه سری اصول رو چیدم که میخوام حتما رعایتش کنم و رعایتشون باعث میشه در هر حال موفق بشم

میگمشون حالا

به امید خدا

خداوشکر