شنا و انگولار همین چند دقیقه است که انجام شده

ناخن هم که کلیه و خوب دارم تلاشم رو پیش میبرم

حواسم نباشه بخورم سریع زبونمو گاز میگیرم البته نه وحشیانه

امشب شنا رو یهویی پشیرفت کردم

چون خیلی وقت بود ورزش نکرده بودم بدن خشک بود و کم میرفتم

امشب ولی هم خیلی بیشتر رفتم هم راحت بودم و فشار نمیومد

شک دارم شایدم کم به زمین نزدیک میشدم

ولی فک کنم

حالا ولش کن

امروز ایین نامه هم رفتم امتحان دادم و رد شدم :-D

خسته نباشم

دوشنبه باید دوباره برم

توی این چند روز بازم بخونم

فردا هم میرم برای پیگیری یه سری پروژه ی قدییییییییییییییمی پیش استادمون

مردک فلان فلان شده این همه وقت فاصله انداخته

خوب الان من یادم نمیاد اون کلاس ها و کد ها که نوشتم چی به چیه که

اه اه اه

بعضی وقتا نگاه میکنم میبینم ادمای دور و برم زیاد اینجورین

یه حتمال اینه که کلا ادمای اینجوری خیلین

یه احتمالام اینه که من خودمم همینجوریم برای همین دور و برم پر ادم این مدلیه

اینم بحثش مفصله

یه چند روزیم بود که در راستای اینکه میخواستم فکرام رو کنترل کنم ، گفتم سعی کنم سر نماز حواسمو بدم به نمازم و نذارم حواسم پرت شه

قبلا یه راهکاری خونده بودم که نوشته بود اقای وحید خراسانی گفته

این بود که جزو به جز نماز رو طولانی تر کنیم

مثلا سجده که میرم صلوات هم میگم یکی

یا توی ...

نه

بذاز این رو توی پست جدا میگم به امید خدا

بحث مفصله

خلاصه که روز خوبی بود

خداروشکر