این سه روز که به هوای شرکت جدید و اینن نامه قرار بود انگولار تعطیل باشه

سعی کردم شنا رو تعطیل نکنم و فقط یه روز نرفتم

ناخن هم اوکی پیش میره

راستی عیدتون هم مبارک :-) @}---

چند روز دیگه ام تولده منه

از فردا خفن میافتم دنبال ادامه انگولار

یه چند جا دیدم توی تخفیفان میخوام برم

یکیش اینجاست

ظاهرا یکی از محصولات جدید بابک بختیاری هست

همون سانزده ایس پک

جالبیش اینه هنوز ایس پک رو نخوردم ولی دارم میرم محصول دومشه بخورم :-D

یه پولی رسیده دستم هم میخوام استفاده مفید بکنم هم یه مقدار ذخیره کنم تا زمان رفتن به سربازی دستم باشه

از اون طرف دارم یه جا هم نیمه وقت میرم اونم بگیرم دستم باشه خوبه

هنوووووووووووز درگیر اینیم که ایا میشه از این دوسال ذلت اجباری یه کم کمتر عمرمون رو حروم کنیم یا نه

این هفته هفته اخره

به امید خدا اگر خبری نشه قطعا تا اخر هفته اینده میرم برای گرفت دفترچه و احتمالا تا دی ماه اعزام میشم

البته قاعدتا باید ابان اعزام بشم منتهی انقدر سرباز زیادی دارن که هرکی درخواست میده معمولا یکی دو دوره باید وایسه

برا دوست من که اینجوری شد گفت سرباز انقدر زیادی اوردیم دیگه جا نداریم

اینجوریاس خلاصه

بگذریم

از امشب دوره ی امزوش عملی رانندگی هم شروع شد

فک میکدم چقد مسخره اس که یه عده استرس میگیرن

سر امتحانم یه عده میگفتن استرس داریم به نظر مسخره بود من عین خیالم نبود

ولی سر رانندگی عملی واااااااقعا یه جاهایی استرس گرفتم

بعد دیگه اینکه تولدمم نزدیکه هوطنور که گفتم

احتمالا با خانمم بریم اینجا

خودمم خوشم نمیاد با خانمم بریم جاهای تخفیف دار و اینا

یه حس بدی داره

ولی خوب چاره این نیست دیگه باید با احتیاط حرکت کنیم

خانمم خودش اوکیه میگه درک میکنم سنت بالا نیست و عادیه

و واقعیتشم اینه که من میخواستم بیست و هشت - نه سالگی ازدواج کنم که زندگیم اینجوری نباشه

ولی خوب حالا که پیش اومده دیگه باید این چیزا رو هم قبول کنیم دیگه

اینم جایگزین این چند روز که ننوشتم

ازبس خسته بودم نمیتونستم

عین اسب کار میکنم سر کار

برا اینکه حق الناس نیافته گردنم استرحت نمیکنم و خوب یه مقدار اذیت میشم

به امید خدا عادت میکنم

خدارو شکر این روزا خوبه حال و احوال

حال و احوالتون عالی