من از پارسال که با یه مشت ادم مذهبیه بی منطق بی ادب صحبت کردم تا امروز دیگه وقتی توی مراسم های مذهبی سوالی برام در مورد اون مورد پیش میاد نمیپرسم

یعنی حداقل اون موقع سعی میکنم نپرسم

چون سریع میگن اینا فتنه های دشمنه که توی این ایام عزیز برای شما شبهه! ایجاد کردن

حالا اینکه این دوستان چطوری به این سطح از تحلیل رسیدن که سریعا نتیجه میگیرن این کار دشمنه یا صرفا سوال  پیش اومده رو من نمیدونم

سعی میکنم خیلی هم نگم مثلا چرا اینقدر غذا حروم میشه یا خیابونا رو کثیف میکنین و ...

اینا هم بعد محرم گفته بشهبهتره

اخه میدونید چیه؟ اینا هم کار دست اسرائیل و امریکاست که میگن به جای اینکه یهو میلیارد میلیارد نذری بدید به کسایی مثل من که محتاج نیستم ، در طول سال پخشش کنید این مبلغ رو و بدید به کسایی که محتاج هستن

هیئت بگیرید

عزا بگیرید

غذا هم خواستید بدید ، بدید ولی نه هر شب هرشب و این همه هم هزینه نکنید

هزینه بکنیدا ، به جا هزینه کنید نه اینجوری نا به جا

بدید به اونید که اگر خود امام حسین هم بود به اون میداد

من کمتر شنیدم ائمه (که تا اونجا که ما شنیدیم نور واحد هم هستن) به افراد غنی کمک مالی کرده باشن

کمک مالی برای کسی هست که نیاز مالی داره

همه اینا کار اسرائیل و امریکاست

انصافا اگه اینا کار اسرائیل و امریکا باشه من به شخصه باید بگم I Love U America

در مورد اسرائیل به مسخره بازیشم رو زبونم نمچرخه

خلاصه این پستم موند تا بعد از تاسوعا عاشوراالبته شاید الان هم زود باشه

یهویی دیدید منم سر از اسرائیل و امریکا در اوردم