من خودم برا ملت کار طراحی وب و راه اندازی سایت انجام میدم

البته کم

چونکه من کپی رایت رعایت میکنم و همکارا رعایت نمیکنن یه مقدار قضایا متفاوت میشه

ولی من توی کار خودم واقعا تلاش میکنم و سعی میکنم کم نذارم که جبران بشه و در عین حالم پول کم میگیرم

فشارش به من میاد و مشتری محصول خوب گیرش میاد نهایتا

حالا که دارم سئو رو یاد یگیرم میخواستم یه جا باشه پیاده اش کنم

یه نمونه عملی

در عین حالم شدیدا دلم میخواد به چند نفر تو زندگیم کمک کنم البته دلم میخواد به همه کمک کنم ولی اینا نزدیک ترن بهم و زیاد میبینمشون پس خوب قاعدتا بیشتر ذهنم درگیر میشه

یکیش داداشمه

از اون طرف این داداش من تفکراتی داره که مستقیما به نداشتن تجربه بر میگرده و من و خیلیای دیگه هم داشتیم توی سن 15 -16 سالگی

از طرف اخر! من یه ایده تو ذهنم بوده و بدم نمیاد عملیش کنم ببینم میگیره یا نه

خلاصه که دامنه و هاست رو اوکی کردم و از داخل هفته اینده کار رو سایت رو شروع میکنم

میخوام یه جوری بشه که هم من سئو رو تمرین کنم هم داداشم کار با وب رو یاد بگیره

هم اگر به درامد رسید یه سودی داشتهباشیم و هم اینکه رزومه ی کاری من و داداشمم باشه برای بعده ها

خوشحالم که دست به کار شدم

با اینکه احتمال سوددهیش کمه ولی خوب بازم خوبه