هشدار یک : این مطلب کاملا چرته چون ناقص نوشتمش

هشدار دو  : هرکس ماتریکس رو دیده متوجه میشه

یه وبلاگایی هستن توشون زندگی جریان داره

یعنی قشنگ طرف میاد جزئیات یه سری بخشای زندگیش رو میگه

من سعی کردم یه سری بخشهایی توی وبلاگم بذارم و به مرور هم تکمیلش کنم که این مدلی باشه مثل بخش داستان من

این وبلاگها رو که میخونم حس خیلی خوبی بهم میده

ما که یه بار بیشتر زندگی نمیکنیم ظاهرا

پس حداقل با خوندن این وبلاگ ها برای لحظاتی یه زندگی دیگه هم تجربه میکنیم

در حین خوندنشون با خودم میگم که شاید اگه منم جای فلانی بودم همون کاری رو میکردم که میکرد

یا شاید کار دیگه میکردم

این که من این انتخا...

بحثش خیلی مفصله

انقدر مفصل که حتیحوصله ام نمیرسه بنویسم چ برسه که شماها حوصله اتون برسه بخونیدش

فقط هر کس اون قسمت صحبت نئو با آرشیتکت رو توی فیلم ماتریکس دیده باشه میدونه منظورم کلیم چیه

احتمالا بعد از دیدن اون صحنه از فیلم ، براش این سوال پیش اومده که اگر این حرفا درست باشه من چ انتخاب هایی کردم؟