داشتم وبلاگ ارش بیخدا رو میخوندم...

قبلش این رو بگم که من کلا پای حرف آتئیست ها و بی خدا ها زیاد میشینم

و سعی میکنم بی طرفانه برخوردد کنم

ترسی نداریم که

اگر خدایی نیست که خوب بذار ما هم بفهمیم بیخودی نماز و روزه و جلوگیری از انجام گناه های مختلف و انجام واجبات مختلف و ... نداشته باشیم

من به شخصه از حرف حق پیروی میکنم

ذره ای هم برام مهم نیست که حرف حق درست بودن اسلام باشه یا غلط بودنش

هرچی درست باشه همونو میرم سراغش

داشتم میگفتم

داشتم وبلاگ ارش بیخدا رو میخوندم که رسیدم به بخش ایات در مورد زنان

قبلا هم به یه شبهه در این زمینه رسیده بودم

که میگفت تویر قران گفته زنان رو میتونیم بزنیم و برای این مسئله یه جواب عالی و کامل پیدا کردم و به اون بنده خدایی که سوال رو مطرح کرده بود گفتم و خودش هم قانع شد

(یه خلاصه از اون جواب این بود که اصلا فعلی که "زدن" معنی شده توی قران جای دیگه هم توی قران به کار رفته و به معنی مسافرت بوده و البته کلی جنبه های حدیثی و ... هم جواب دادم که بماند)

خلاصه رفتم اون بخش رو بخونم رسیدم به ایه 6 سوره ی النور

"

و کسانى که به همسران خود نسبت زنا مى‏ دهند و جز خودشان گواهانى [دیگر] ندارند هر یک از آنان [باید] چهار بار به خدا سوگند یاد کند که او قطعا از راستگویان است (۶)"
اون وبلاگ همین رو گذاشته بود و کلی ایه دیگه به صورت تکی تکی
همه اش هم بد زن ها بود
برام یه چیز مشخص شد همون اول
اونم اینکه این وبلاگ بی طرفانه نیست
من اگر یه زمانی اتئیست هم بشم بی طرفیم رو حفظ میکنم(سعیم رو میکنم)

وقتی هم ادمی میبینم که ادای بی طرف ها رو در میاره و در کمال پررویی داره جانب دارانه حرف میزنه خیلی بدم میاد (نمونه اش آرش بی خدا)

اینم که میگم بی طرفانه نیست چون من خودم کلی ایه خوندم که به نفع زن هاست و از طبق فمیسنتی اسلام بر میاد

البته فمنیست نه به معنی برتری زن از مرد یا تساوی در تمام امور

بلکه به معنی عدالت اسلام

نمیشه که دوتا موجود که حتی توی فیزیک هم متفاوت هستند عینا در امور برابر باشن که

عدالت یه بحثه ولی اینکه بگیم مثلا زن من باید پا به گای من کار کنه خوب اصلا نامردی

چون اون زنه و نمیتونه به راحتیه منه نوعی که مرد هستم با فشار فیزیکی مثلا فرغون فرغون اجر بردن کنار بیاد یا روحیه اش لطیفه و براش سخت و ازا دهنده اس که با عربده باهاش حرف بزنن

خلاصه

بعدش رفتم سراغ کامنت ها یه کامن فوق العاده دیدم

همین قران

همین سوره

ادامه ی همین ایه رو ببینید

و [گواهى در دفعه] پنجم این است که [شوهر بگوید] لعنت‏ خدا بر او باد اگر از دروغگویان باشد (۷)

و از [زن] کیفر ساقط مى ‏شود در صورتى که چهار بار به خدا سوگند یاد کند که [شوهر] او جدا از دروغگویان است (۸)

و [گواهى] پنجم آنکه خشم خدا بر او باد اگر [شوهرش] از راستگویان باشد (۹)

عیییییییییینا اومده گفته جایگاه قضایی زن و مرد چیه

بعد اون ادم حسابی برگشته فقط اول ایه رو گذاشته و تموم

عجب

با کیا طرفیم ما

هی توی ذهنم این جمله میاد "اگر مسلمان نیستید لااقل ازاده باشید"

البته این احتمال هم هست که خوب طرف اشتباه کرده و واقعا قصد بدی نداشته

خودش هم از یکی شنیده و نقل کرده

حالا نمیدونم اینا توجیه محسوب میشه یا نه ولی به هر حال

خلاصه که همچین اوضاعی داریم

یه آتئیست درست و درمون پیدا کنم کلاهمو میندازم اسمون هفتم

اانقدر دلم میخواد با یه بی طرف بدون تعصب بدون کینه که اهل فحاشی نباشه حرف بزنم

تمام ایات اورده شده ازسایت parsquran.com کپی شده