تاحالا اسم ناصر بیات رو شنیدین؟ تقریبا مطمئنم که نشنیدین و امیدوارم هستم که نشنیده باشین

انصافا هرجوری فک میکنم حیفه ادم پهنای باند مملکت رو خرج بعضی اهنگا کنه

اخه عزیز دل من تو سن بابای منو داری الان چ وقته ورود به عرصه رپ بود

بعدشم تورو قرآن یه کم خرج کاور اهنگات کن یا دوتا کلاس فتوشاپ برو لااقل متن رو عکسات رو درست بنویسی

هرچی میشینم فک میکنم میبینم صدا...

معنی شعر...

یه استعدادی چیزی ...

اصلا راه نداره

خداییش یه وقتایی سریالای ایرانی که تلوزیون میده هم میشینم با خودم فک میکنم این کارگردان و عواملش نشستن یه بار فیلمو ببینن؟

این بنده خدا هم همینه

اخه داداش من یه بار گوش بده ببین صدات چجوریه! ببین تیپتو اخه ، خداییش تو معلم میشدی ، مهندس میشدی ، دکتر میشدی اخوند میشدی هرچی میشدی بهت میومد ولی رپر اخه؟

حالا دور از این بحثا خیلی خیلی دلم میخواد با یه سری افراد بشینم صحبت کنم

یه صحبتی که بتونم از عمق منطق و ذهن طرف باخبر بشم

یکیشون این بنده خداست

این موزیک ویدیوشه که لینکشو گذاشتم

من خودم دوبار زدم دانلود بشه فقطم یه دلیل داشتم

قبلا این اهنگشو گوش داده بودم و از شدت چرت بودن شگفت زده شده بودم

دلم نمیخواد یه لحظه هم ناراحت  کنم کسیو

ولی از اون طرف دلم میخواد یه جوری حرف توی مغزم رو خالی کنم

البته شایدم از عمد بد میخونه که از این طریق به یه شهرتی برسه

مثلا مثل اون شاهزاده جاوید ایرانی که من فک میکنم جدا یه سری کاراش رو خودشم میفهمید مسخره بازیه دیگه ولی خوب بازم ادامه میداد

نمیدونم والا

اگه این اهنگا رو گوش دادید و عاملش من بودم ازتون معذرت میخوام

این اهنگ رو گوش بدید که استعداد استاد بیات رو بشوره ببره پایین