یه دوست دارم از دوران ابتدایی با هم هستیم

کلی تو سر و کله هم زدیم و دعوا و اشتی داشتیم تا از اواخر هنرستان به بعد دیگه دعواها تموم شد و کلا فقط دوست بودیم دیگه

داداشش با همکلاسی دانشگاهش یه سایتی زدم به اسم نیلی مارکت و شروع به فروش سی دی و اینا کردن

توی چند ماه کلا تونستن 1 دونه فروش کنن و دیگه هیچ

تازه برای همون یه دونه هم رفتن یه دستگاه پرینتر گرفتن که پولش چند ده برابر سود فروششون وبد :-D

خلاصه کلی زور زدن سر این سایته و جاهای مختلف ه مسرکار رفتن تا اخر سر رسیدن به اینجا ه دیدن فروش لباس ورزشی سود خوبی داره

همون اولایل شروع کارشون دوستش گفته بود که بعد از پنج سال کار به هرجا رسید ماله منه چون کلا ایده و ... از من بوده و تو داری همکاری میکنه و داداش دوست منم قبول کرده بود

بعد پایان این دوره پنج ساله افتاد زمانی که داداش دوستم ازدواج کرده بود و بچه اش داشت به دنیا میومد و به دلایلی هم خونه رو عوض کرده بودن رفته بودن قم

و در ضمن وضعیت کار هم خیلی خوب شده بود و به یه سود اوری خوبی رسیده بودن

وقتی این قضیه اتفاق افتاد سریعا دست به کار شد و یه سایت دیگه زد به اسم سرخابی شاپ

توی قدم اول کار اشتباه کرد و سایت رو با این CMS های شخصی بالا اورد که شرکتا فقط ازش پول مفت در میارن

ولی توی قدم های کلی کار رو خوب پیش برد و داداشش که دوست من باشه رو هم اورد توی کار و الان هم به درامد خوبی رسیدن

حالا بحثی که هست اینه که سایته علاوه بر ظاهرش که زیاد جالب نیست توی بحث سئو و بازاریابی اینترنتی هم ضیعفه

یه صحبتی با دوستم داشتم و بهش گفتم که اینجوریاست سایتتون و این موقعیت ها رو دارین که مشتری زیاد کنید

گفت ما بریا مشتری زیاد کردن تبلیغات میکنیم مثلا نه میلیون دادیم به سسایت طرفداری برامون بنر گذاشتن بعد کلا بهمون 7 میلیون برگشته

گفتم ول کن اقا اینجوری و اونجوریه و کلی گارا میشه کرد و ایمیل مارکتینگ و سئو و شبکه اجتماعی و ...

بعد وصلم کرد به داداشش و صحبت کردیم و اونم موافق بود که اینکارا بشه

خلاصه این کارا سپرده شد به من

البته قرار بود ظاهر سایت هم با من باشه تا بازسازیش کنم که موند برای بعده ها

تا قبل از سربازی باید مشغول باشم تا اینکارا رو براشون انجام بدم

شاید یه وبلاگ هم براشون بسازم توی همین سرویس بیان(توی بحث های سئو میشه از بلاگ استفاده کرد)

علم خیلی خوبی توی این زمینه دارم و خیلی مطالعه داشتم

میتونم سایتشون رو خیلی بالا بیارم

ایشالا که خدا هم کمک کنه و از نتیجه خودم خیلی خیلی راضی باشم