نکته : این متن رو بیشتر از همه برای خودم نوشتم و قاعدتا اکثر مردم دوست ندارن بخوننش (البته به جز کسایی که شبیه من باشن چون من دوست دارم اینجور متن ها رو درباره دیگران بخونم)

یه مدت بود روزنویس نمینوشتم

یکی از دلایلش این بود که معضل خاصی توی ذهنم وجود نداشت

همه چیز اروم پیش میرفت

اما این روزا با اتفاقای بابابزرگ از یک طرف و از یک طرف با این پروژه جدید بازاریابی اینرنتی که برام پیش اومد ، یه مقدار به هم ریخته شدم

خوب قاعدتا کاملا عادیه که وقتی یه پروژه جدید پیش میاد ادم به هم بریزه و استرس بگیره و ... چون وارد یه کار جدید داری میشی

ولی خوب درستش اینه که خودت رو کنترل کنی دیگه

منم به امید خدا از امشب و فردا دوباره به خودم میام و روی روال میافتم

یه چیز رو همین جا بگم

از این به بعد میخوام روابطم رو با خانمم یه مقدار تغییر بدم ، البته قبل از تصمیم نهایی یه سرم مشاور میرم که اشتباهی مرتکب نشم

ولی واقعا خیلی اذیتم میکنه کارهاش

کارهاش که چه عرض کنم بهتره بگم لوس بازیاش

سر کوچیکترین چیزی قهر کردن و بدرفتاری کردناش

هم مشاوره انلاین میگیرم هم مشاور واقعی میرم

خوب این که باید دوباره کارهای ضبط رو بندازم رو روال و کنار کارای دیجیتا مارکتینگ  پیش ببرم رو گفتم و قضیه روابطم هم گفته شد

میمونه چی؟آهان

راهنمایی رانندگی هم هنوز که هنوزه یه بارم نرفتم ازمون بدم به امید خدا پنجشنبه میرم و فردا و پس فردا هم میشینم و تمرین میکنم

باید پیگیری کلاس هام توی دانشگاه هم بکنم ببینم از جمعه باید برم برای اموزش یا نه

اوه اوه اوه کتاب های کتابخونه رو هم پس ندادم کهیه سایت توپ انگلیسی هم درباره لینک سازی پیدا کردم که هنوز تمومش نکردم

یه مجموعه ویدیو انگلیسی هم توی یوتیوب در مورد دیجیتال مارکتینگ پیدا کردم که شاید توی وبلاگم هم در موردش بنویسم از بس که خوبه

به نظرم از بعضی محصولات خریدنی بهتره

خیلی خیلی دلم میخواد روی زمانم و پولم مدیریت داشته باشم

حالا این مبلغی که گرفتم رو باید بشینم و بنویسم که چقد و چه جاهایی خرج کردم

و زمانم هم باید وقتی میخوام یه کاری بکنم زمان بگیرم و حالا ثبتشم نکردم خیلی مهم نیست

همین ثبت کردنش کمکم میکنه که اولا تمرکز کنم و اگر کار دیگه ای خاواستم بکنم بنویسم روی برگه و برگردم سرکارم و دوما باعث میشه بدونم هر فعالیتی گرفته از مفید و غیر مفید چقدر ازم زمان میگیریه و دیدم واقعیتر بشه

به امید خدا انجامش میدم

امشب هم بیشتراز هرچیزی دلم میخواد بخوامب ولی چون خوابم نمیاد یه کم فیلم میبینم و یه کم تست رانندگی میزنم

نوشته مفیدی بود خداروشکر

بازم باید اینجوری بنویسم

بیشتر

شاید یه وقتایی ضبط صدا رو هم امتحان کردم