بلاخره بعد از مدتها که برنامه ریزی طولانی مدت نمیکردم (چون تجربه بهم ثابت کرده بود انجامش نمیدم) یه برنامه بیست و یک روزه ریختم و انجامش دادم

برنامه 21 روزه من در واقع رژیم 21 روزه برایان تریسی بود

البته منظورش از رژیم آب کردن چربی دور شیکم نیست (که من بهش شدیدا نیاز دارم)

منظورش یه رژیم فکری هست که بتونیم بهره وری رو بالا ببریم

همینطور توی هدفگذاری و ... کمک میکنه

رژیم بیست و یک روزه برایان ترسی(با کلیک روی تصویر میتونید ویدیو رو در یوتیوب ببینید)

توی این ویدیو برایان تریسی در ابتدای کار پیشنهاد میده که بیست و یک روز این ؤزیم رو پیس بگیرید بدون اینکه قضاوتی در موردش کنید

اونقدر زمان گیر نیست که ادم بگه به اجراش نمیارزه

  1. خلاصه کار هم این شکلی هست که هر روز صبح یکی دو ساعت قبل ازاینکه میخواید جایی باشید یا کاری رو شروع کنید بیدار بشید
  2. بعد یه مدت مثلا نیم ساعت بشینید و مطالعه مطالب انگیزشی یا علمی یا ... داشته باشید
  3. بعد از مطالعه ، باید بشینید و اهداف اصلی و مهم خودتون رو بنویسید (حداقل دیگه ده تا رو باشه) و البته هر روز که مینویسید به نوشته های روز قبلتون هیچ نگاهی نکنید (مثال برایان ترسی برای این اهداف این هست که ملا میخوام یک BMW اخرین مدل مشکی داشته باشم ، یا میخوام ده کیلو وزن کم کنم یا ... )
  4. بعد از نوشتن اهداف اصلی ، دست به کار بشید و کارهای امروزتون رو بنویسید(آقای تریسی پیشنهاد میکنه که برای اینکه بفهمید واقعا چه کارهایی رو امروز باید انجام بدید ، فکر کنید که قراره یک ماه از شهر خارج بشید ، اون وقت چه کارهایی رو امروز انجام میداید؟)
  5. سریعا بعد از نوشتن کارها شروع کنید و یکی از کارها رو همون موقع شروع به انجام دادن کنید (فقط و فقط روی اون تمرکز کنید)
  6. در باقی روز ذهن خودتون رو با چیزهای مفید پر کنید ، فایل های صوتی گوش کنید به جای چیزهای بی ارزش

من این رژیم رو البته با ایرادات خیلی زیاد که شاید به خاطر اولین بار بودنش بود انجام دادم

با وجود ایرادات زیادم ولی تاثیر خوبش رو توی زندگیم میبینم خداروشکر

بهتون پیشنهاد میکنم انجامش بدید

خیلی عالیه

در ضمن کسایی که نمیتونن از یوتیوب ببینن یا میخوان با زیرنویس فارسی ببنن میتونن روی عکس زیر کلیک کنن