البته ادامه اش که میگه "روزمرگی عادت بد / ببییییییییین این یه عکس از خونواده ام / من نون اورشم" دیگه در مورد وضعیت من صدق نمیکنه :-D شکر خدا البته

ولی انصافا کارا یه کم زیاد شده

ولی لذت بخشه

خوب من اموزش دادن رو دوست دارم

از طرف دیگه بازاریابی دیجیتال هم دوست دارم که البته توی سرخابی اونجوری که مد نظرم بود نتونستم جلو ببرمش چرا که اولا تجربه اولم بود دوما سایتشون وردپرس نبود و یه سیستم داااااااااااغون داشت که برای هر تغییر دو هفته سرکارمون میذاشتن و میذارن و سوما هم طرفهای مقابل یه کم سر اوردن نیروی جدید برای تولید محتوا اذیت میکنن و منم خوب بدون تولید محتوا چیکار کنم اخه

تا جایی که از دستم بر میومد روی سئوشون کار کردم و بیشتر از این هم نمیتونم چرا که سیستم مدیریت محتواشون وحشتناک بسته اس

روی شبکه های اجتماعی شون هم بهشون راهنمایی دادم ولی کند عمل میکنن و تنبلی میکنن

برای بحث ایمیل مارکتینگ هم خودم رو کشتم هنوز لیست ایمیل ندادن به من

یه لیست دادن که اون رو هم فرستادم و سرجمع فک کنم  درصد از ایمیل هاش واقعی بودن

هیچی دیگه کلا داغون بودن

منم کم انرژی شدم و لینک بیلدینگ و نصفه نیمه ول کردم

البته یک ماه دیگه مونده تقریبا

و هم قراره لیست ایمیل رو بدن هم لینک خرید کنیم هم نیرو تولید محتوا بیارن و ...

ایشالا درست میشه

دلم میخواد نتیجه بده و کیف کنم

قشنگ یه چند میلیونی بره رو درامدشون جیگرم خنک شه

خیلی لذت بخشه ببینی تلاشت به ثمر میشینه

مخصوصا اگر ثمرش درست و حسابی باشه