مینیمالیسم چیه؟

اون چیزی که من از این قضیه میدونم و باعث شده که عاشقش بشم اینه که میگه شما باید تا جای ممکن از زندگیتون هر چیزی که اضافی هست و میتونه نباشه رو حذف کنید

یعنی مثلا به جای اینکه یه تبلت داشته باشی و یه گوشی ، فقط همون یه گوشی رو داشته باشی البته اگر هر دوتا کار رو بشه با همون گوشی کرد

یا مثلا فقط یکی دو دست لباس داشته باشی همونطور که میبینید جابز یا زاکربرگ یا خیلی افراد بزرگ دیگه توی دنیا همینطور بودن

توی زندگی ، خرید کردن ، وسایل ، موضوعات فکر کردن ، عمل کردن و ... همین قاعده رو اعمال کنید

این یعنی مینیمالیسم تا اونجا که من میدونم

حالا قضیه از این قراره که من خیلی مینیمالیسم رو دوست دارم و خیلی خیلی علاقه دارم که مینیمالیسم زندگی کنم جون احساس میکنم همین الانش من دارم به خاطر مینیمالیست نبودن ، دیرتر به هدفم میرسم

ولی خوب تا اینجای کار من زندگیم تا حدود قابل توجهی انتی مینیمالیست هست ، یعنی مثلا برای نوشتن هام سه چهار تا دفتر دارم

هرچند چند وقت اخیر بیشتر نوشته هام داخل وبلاگ انجام میشه و یا روی دفترچه ام که خوب این خودش خیلی خوبه

به نظرم میتونم مینیمالیست باشم و قدم اولش هم اینه که بدون عجله و کاملا ازمایشی شروع کنم و زندگی رو به همین سمت ببرم

از همین قضیه دفترها شروع کنم و کلا بذارمشون کنار و فقط همین دفترچه ، وبلاگ و یه دفتر برای شرایط خاص و یادداشت هام داشته باشم

همین دفتر پاپکو که بتونم برگه هاش رو هم کم و زیاد کنم و هم جدا کنم بهترین گزینه اس

فقط باید براش برگه بخرم

خودکارهام رو هم میکنم دوتا و اونا دیگه رو میذارم کنار

میخواستم شروع به نوشتن داخل سایت پروفایل بکنم که حداقل فعلا بیخیال میشم تا ببینم بعدا چی میشه

خوبه

همین قدر بسه

بیام در فکر کردنم به یه موضوع هم تا حدودی مینیمالیسم عمل کنم

هرچند این گزینه یه کم خطرناکه و فکر کردن حداقل سرموضوعات مهم باید جامع باشه و عمیق