واقعا چطوری باید برنامه ریزی کنم برای موفقیت؟

به نظرم مهم ترین چیز داشتم عادت های خوب برای موفقیت هست

نمونه اش اینکه ادم به انجام کارهایی داشته باشه که باعث تکمیل کارش بشه

مثلا من عادت داشته باشم موقع ناراحتی بشینم وب طراحی کنم یا مطالعه کنم

ولی خوب به جاش عادت به تفریح و سریال طنز دیدن و بازی کردن و ... دارم

ولی خوب عادات خوبی مثل مطالعه و برنامه ریزی برای انجام کارها و ... رو هم تا حدود زیادی دارم

ولی به نظرم اگر بخوام یه برنامه درست و درمون برای موفقیت داشته باشم باید عادت هام رو درست کنم

یه مدت هم تلاش کردن در این راستا ولی اشتباه بود

یک ماه یه عادت رو پیگیری میکردم و انجا میدادم و بعد یرفتم سراغ بعدی

وقتی میرفتم سراغ بعدی دیگه اصرارم به انجام قبلی کم میشد و بعدشم دیگه مشخصه که عادت از بین میرفت

یه عاده برای یک سال هم خوبه ها

به شرطی که عادتش تاثیر گزار باشه

همین که موقع عصبانیت و ناراحتی و استرس و ... به جای فیلم و سریال دیدن یه کار مفید بکنم

خیلی هم عالی

فکر خوبیه

از این دفعه تلاشم رو بکنم در این راستا

هربار ناراحت شدم بشینم یه برنامه ریزی بمجدد بکنم چون واقعا بهم حس خوب میده

یه برنامه کوچیک هم داخل این برنامه ریزی انجام بدم که بشه همین الان انجامش داد

و انجامش بدم

فکر میکنم به خاطر تجربیات قبلیم هست که خیلی چشمم به انجامش اب نمیخوره

ولی خوب ته دلم یه حسی هست که میگه میشه

چرا که نه

ایشالا که میشه

به امید خدا