تا اینجای کار بهترین هدیه امسال رو خودم به خودم دادم

امروزهم میخوام دومین بهترین هدیه رو خودم به خودم بدم :-D

البته از نظر ارزش مالی تا اینجای کا بابا بهترین هدیه رو داده ها ولی از نظر معنوی هدیه های خودم یه چیز دیگه ان

اولین بهترین هدیه که خودم به خودم دادم مچموعه پک های اموزشی وان کلیک بود

سه تا نسخه از "فاتحان" + ده تخصص + تبلیغ نویسی ، همه اشو با هم خرید 77 هزار تومن که بسیار برام لذت بخش بود

بعد اومدم خونه خواستم بذارم بعدا ببینم تا اول به کارای نیمه کاره قبلیم برسم ، ولی اونقدر شوق داشتم که نتونستم و همون اول ده تخصص رو دیدم

بعدش هم نشستم فاتحان 96 رو دیدم و خلاصه نویسی کردم ، بعدشم یه بخشی از فاتحان 95

توجه داشته باشید که همچنان قصد داشتم فعلا نبینمشون :-D

بعد دیگه تسلیم شدم دیگه

دیدم مقاومت به ما نیومده ، امروز میخوام بشینم فاتحان 95 رو همراه با تمرین های گفته شده ، به صورت کامل ببینم

لعنتی انقدر توش مباحث مفید داره که ادم غرق میشه

خیلیاز مطالب گفته شده رو از قبل میدونستم و انقدر توی یوتیوب و بلاگهای انگلیسی و فارسی چرخیدم که باهاشون در سطح های مختلف اشنا بودم

ولی اینقدر ریز به ریز و خوب مباحث جلو میره و از طرفی گاهی اوقات مطالب جالبی گفته میشه که ادم دلش نمیخواد بلند بشه از پای سیستم

تازه وقتی میزنم اینا پلی بشن که ببینم ، میزنم ویدیوهای "تخته سفید جمعه" ی شرکت MOZ توی یوتیوب هم لود بشه :-D

لعنتی اون چقدر خوبهههههههه ، رایگانم هست دیگه اصن ادمو مست و خرامان میکنه

سئو یاد میده در حد بازی اخیر بارسلونا :-D

فوتبال دوست ندارم ولی از شدت لذتی که این ویدیو اموزشی ها بهم میدن حس فوتبال دوست ها رو میفهمم

حتی حس خانمها زمانی که میرن خرید لباس یا طلا

یا اماده میشن برای عروسی

حس بچه ها وقتی اسباب بازی جدید میخرن ، حالا از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون خودمم از خرید بعضی اسباب بازی ها کلی لذت میبرم نمونه اش این که چند هفته پیش خریدم :-D

خلااااااااااصه اینکه در این روزهای آزادی ، جای سربازای نیرو انتظامی خالی !!!

بنده خداها به اونا مرخصی ندادن :-(

ورودیشون با ما یکیه ولی به اونا مرخصی ندادن

خیلی نامردیه ، به شخصه حاضرم کمتر میرفتم مرخصی ولی اونا هم میرفتن

گفتم اشاره ای کرده باشم

پست بیشتر میذارم به امید خدا

مطالب رو هم میخونم ولی خوب جدیدا کامنتم نمیاد :-|

چیز خاصی به ذهنم نمیرسه

هی باید بگم " موفق باشید " ، " به سلامتی " ، "سال نو شما هم مبارک" و ...

اینکه نشد کامنت که

خلاصه که در جریان باشید میخونمتون

سعی کنید بهتون خیلی خوش بگذره

یاعلی