سال 95 سال خوبی بود شکر خدا

توی  سال 95 من لیسانس رو گرفتم و بلاخره از دوره دانشجویی خارج شدم

چندین پروژه مختلف توی حوزه کاریم انجام دادم و بعد از سالها مطالعه یه مقدار وارد حوزه کار عملی شدم و در نتیجه به مهم بودن کار در برابر مطالعه بیش از قبل پی بردم

توی سال 95 پیگیری بحث های سربازی رو کردم و بلاخره اسفند ماه اعزام شدم تا این دوره رو هم زودتر شروع کنم که زودتر هم تموم بشه بره پی کارش

توی سال 95 بلاخره ازبین این همه ایده ای که توی دفتر ایده هام نوشتم یکی رو برای اجرا انتخاب کردم

طبق همه کتابها و فایل های ویدیویی و ... به این نتیجه رسیده بودم که باید ساده ، روشن و شفاف و در راستای علایق ادم باشه ، با این رعایت این پارامترها کارم رو شروع کردم

توی سال 95 افتادم دنبال بحث های سئو و ایمیل مارکتینگ و ... و خیلی سریع و قوی هم توش جلورفتم

توی حوزه قیام قبل از ظهور کلی سرچ و تحقیق داشتم و اطلاعات جالبی هم به دست اوردم و شکم نسبت به غلط بودنش از همیشه کمتر شد

کتاب ولایت فقیه امام خمینی رو خوندم ، توی دانشکاه بحث رو پیش کشیدم و از اساتید مرتبط به این حوزه سوال کردم و از همه مهمتر مناظره اقای اللهیاری با اقای همایونی رو دیدم که توی سایت فتن هم از اقای همایونی دفاع شده بود و خوب این خودش روشن کننده ی خیلی چیزا توی این حوزه بود

توی سال 95یه شصت باری قصد کردم روی سیکس پک کار کنم و فهمیدم خیلیییییی سخت تر از چیزیه که فکرشو میکردم

توی سال 95 وبلاگم رو راه اندازی کردم و تا همینجاشم طولانی ترین وبلاگی بوده که تاحالا داشتم

توی سال 95 من دو نفر از منفور ترین افراد زندگیم رو از ذهنم بیرون کردم ، حالا کاملم بیرون نرفتن ولی نفرتم نسبت بهشون یک صد هزارم شده

نه اینکه بخشیده باشم ، نخیر ولی گذشتم ، فعلا ، فعلا گذشتم

توی سال 95 چندین دوره رویداد "همفکر" و رویاد های دیگه رو شرکت کردم و کلی هم اطلاعات کسب کردم هم با ادمای مشابه خودم توی حوزه کاری اشنا شدم و کیف کردم

توی سال 95 بحث ماهنامه ها و پیگیری های دقیق هفتگی و ماهانه خودم رو رها کردم متاسفانه

توی سال 95 تونستم سه تا پروژه دانشگاهی رو با هم پیش ببرم که برای خیلی لذت بخش بود و خیلی هم اعتماد به نفس داشت

توی سال 95 زبان انگولار دو رو شروع کردم به یادگیری و البته نیمه رهاش کردم سر اینکه سئو رو شروع کردم

روی HTML5هم کار کردم و یادش گرفتم ولی خوب خیلی ازش استفاده نکردم

وبلاگ بوت استرپ رو ه مزدم و نصفه ولش کردم و به نظرم نصفه ولش کردن کار درستی بود

توی سال 95 کلی کانتر بازی کردم و وب گردی و ... کردم

سال 95 از با اتفاقات مختلفش بهم چندتا چیز رو یاداوری کرد:

یک اینکه من خیلی وقت تلف میکنم و بااااااااااااااید یه فکر درست و حسابی به حالش بکنم(فکر میکنم تحمل شرایطی که خسته و نامید میشم و ادامه ی کار در این شرایط راهکار اصلی باشه)

دو اینکه بهم نشون داد باااااااااااااااید اتفاقات مختلف رو ریز به ریز ثبت کنم

سوم اینکه باااااااااااااااید روی یک پروژه هرچند به نظرم شکست خورده بیاد ثابت قدم بمونم (توی این حوزه حدیثی هم دیده بودم که الان فقط به صورت کلی توی ذهنم هست)

همین سه نکته برای خودش یک دنیاست

امسال که خیلی خوب بود ایشالا سال بعد عالی باشه

حالا در قدم بعد باید توی یه پست دیگه به همین شکل از زبان خودم به عنوان گزارس سال 96 بنویسم

اینا رو کسایی که با قانون جذب و بحث های مربوط به ذهن اشنا باشن قشنگ متوجه میشن چقد مفیده

بریم برا بعدی(ایشال فردا شب)

یاعلی