تسلیت به همه دوستانی که فکر میکنن با رای دادن به اقای روحانی حرکتی بر خلاف رهبری کردن

کسانی که فکر میکنن رای دادن به روحانی (یا خاتمی و ... ) یعنی مخالفت با نظام

دیدید که چقدر شیک و راحت رایتون مصادره شد؟؟؟

"ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران رای دادند"

قطعا اونها هم میدونن که اینطور نیست و پیروزی روحانی (+ درصد قابل توجه آراء خاکستری و باطله) یعنی چی ، ولی باز هم میبینین که به زیایی هرچه تمام تر همه چیز رو به نفع خودشون مصادره کردن

نمیدونم

شایدم اونهایی که به این نحو مخالفت خودشون رو "نرم" اعلام میکنن کار درستی میکنن

شاید من هنوز زیادی با شور و اشتیاق و پرانرژی هستم که میخوام با رای ندادن یا خاکستری دادن و با تظاهرات و نوشته و مناظره و ... ریشه به تیشه بزنم

شاید هم نه

شاید این منم که هنوز توی راهم موندم و این اکثریت دوستان من هستن که جلوی مقاومت ها و زندان ها و کشتار ها و ... کوتاه اومدن

نمیدونم

ولی به هر حال امیدوارم نتیجه ها مثبت تر باشه

دلم میخواست توی برگه رایی که به اجبار سرباز بودنم مینداختم توی قسمت فرد منتخب بنویسم "مهدی موعود" شماره "12" ولی دلم نیومد اسم امام زمان بیافته قاطی باقی اسما

در ضمن ، که چی؟

ولش کن

عجل لولیک الفرج

یاعلی