زندگی میگذرد ، خوبیم ، امیدوارم خوب باشید

یک جمله به این شکل ، با این مضمون با این قد و هیکل ، با این کلمات و با همین حس میتونه اوضاع این روزها رو وصف کنه

خوبه ولی نه مثل اکثر روزهای سال

خلاصه

من قبلا هم گفتم معتقدم ادمی که فقط از یک نفر یا گروه حمایت ، یا انتقاد میکنه ادم ازادی نیست

هر گروه و فرد و ککلا چیزی توی دنیا جنبه خوب و بد داره

امروز هم همون سپاهی که به دفعات از حملاتش به مردم با باتوم و کارای کثیف دیگه اش گفتیم ، یک حرکت در راستای حمایت از مردم کرد

مطمئنا هیچ کدوم از کارهاش فراموش نخواهد شد

هم خوب ها هم بد ها

دلم میخواد برم و توی سایتم فعالیت کنم بیشتر

یعنی اونجا پست بذارم به جای اینجا و ادرسش هم بدم تا دوستانی که میخوان بیان اونجا کامنت بدن

ولی خوب اونجا آزادی کمتره دیگه

باید حرفه ای رفتار کنم

نمیشه راحت بود خیلی

قراره به ازای هر یک ماه جبهه پدر ، یک ماه کسری بدن

اینجوری باشه خیلی خوب میشه

اذن فرمانده کل قوا مونده

ببینیم خیرش به ما میرسه یا نه

الان بعد از دوروز که به حساب نخوابیده بودم یه چهار پنج ساعتی خوابیدم

احساس میکنم مغزم داره ازم تشکر میکنه

خیلی حس بهتری دارم

یاعلی که اخر پستام میگم حس خوبی داره

همیشه هم خسیسیم میاد ازش استفاده کنم

وقتی کامنت هام ارش خاصی رو منتقل نمیکنن دلم نمیخواد ازش استفاده کنم

بعد ماه رمضان کللللللللللللللللللللللی برنامه های خاص پیش روم دارم

پیشاپیش هم برای جاهایی که میخوام برم اموزش بدم اقدام کردم ، هم برنامه برای تولید محتوای سایت ریختم (که الانم داره انجام میشه) و هم کلی داستان دیگه

انقد زیادن که از فکر بهشون بعضی وقتا خوابم نمیبره

اگه به هم بپیچن ، اگر با هم چور نشن ساعتاشون بد میشه یه وقت

حالا اتفاق عجیبی هم نمیافته ولی خوب بهتره که نشه

امیدوارم که نشه

خدایا به امید تو

برای بار دوم توی زندگیمه که دلم میخواد که بتونم از یه چیزی ناامید شم

یعنی ناامیدی به نظرم همیشه بد نیست

ناامید شدن و به عبارت دیگه بیخیال شدن میتونه گاهی کمک کنه

امیدوارم بتونم از خیلی ادمای دور و برم ناامید بشم

اینکه همه اش دلم میخواد اونها هم برای حرف هاشون سند و مدرک و منطق داشته باشن ، ولی گاهی ندارن ، اذیتم میکنه

فکرمو به هم میریزه

نمیفهمم چجوری زندگی میکنن

نمیخوام بحثش و باز کنم ولش کن

این پست اررزش یاعلی رو داشت؟

یه کم از نظر انرژی و فاز با پست های دیگه ام متفاوت بود ولی خوب بازم...

یاعلی