هدیه دوم رو با چند روز تاخیر برای خودم خریدم
توی هدیه اول گفته بودم که دومیش رو فردا برا خودم میگیرم
ولی خوب مغازه ها بسته بودن و بعدم که رفتیم مسافرت و نشد
حالا هدیه دومم رو میگم
هدیه دومم به خودم در واقع یه سیم کارت ایرانسل با قابلیت 4G هست
حالا دلیل این هدیه چی بود؟ داداشم که گوشیش از 4G پشتیبانی میکنه ، رفته بود بسته اینترنت گرفته بود و دانلود زده بود
توی حدود یک دقیقه صد و خورده ای مگ رو دانلود کرده بود!
بعد به این نکته هم توجه کنید که ما خونه اینترنت نامحدود 256 مخابرات داریم یعنی سرعت دانلود حدود سی کیلو بایته
خلاصه من گفتم گوشیشو هات اسپات کرد و لپ تاپ رو وصل کردم بهش دیدم توی خونه ما (که آنتن دهی افتضاحه) سرعت دانلود حدود پونصد کیلو بایت هست
تازه شب بود و روزای اول عید
یه بار دیگه دان زدم دیدم سرعت حدود دو مگ هست

حالا همه اینا بره یه طرف ، من هنوز قصد مهاجرت سمت اینترنت ایرانسل رو نداشتم
ولی وقتی اینو دیدم تصمیمم رو گرفتم


سه ساعت نت پر سرعت ، بدون محدودیت حجمی ، با این قیمت؟
حله دیگه
گفتم این هدیه هم به خودم بدم
من که به هر حال صبحا زود میخوام بیدار بشم پس بذار اینجوری بیشتر هم استفاده کنیم

شیطونه میگه یه هدیه سومی هم پیدا کنم برا خودم بگیرما
میگن تا سه نشه بازی نشه
نمیدونم والا
چیز خیلی خاص و خوب و مفید به ذهتون رسید بگید بگیرم
خیلی گرون نشه لطفا

پی نوشت:

نمایی از دانلود کردنای من که بسیار باعث ذوق مرگ شدنم شد

شما در نظر داشته باشید همه اینا با هم معمولا زیر 5 دقیقه دانلود میشه ها